lørdag 9. februar 2008

Innlæring av brinkobbelmelding med baklengskjeding 1

I dag var det bare Kari og Evita som var på trening då vi kom. Og så i dag då det var fint ver.... Opp til fleire av dei trufaste var på kurs i kvardagslydnad. Eg trudde det omtrent var for seint etter at vi var blitt vaksne, men det fins jo oppfriskningskurs for bilførarar så koffor ikkje eit oppfriskningskurs i lydnad for modne kvinner og menn....

Kari og Evita fekk prøvd blindslag og feltsøk. Ekko og eg fekk gjort trinn 1 og 2 i baklengskjeding av bringkobbelmelding. Denne gongen var artikkelen frå Canis, og det Kari hugsa av kurset ho hadde vore på med Canisfolket til god hjelp.

Målsetting:
Hunden skal på kommando springe ut til figurant, ta bittet, returnere til førar, sette seg på plass og halde fast bittet til førar seier "takk". Førar skal deretter koble hunden og på kommando skal hunden raskt og effektiv påvise figurant.
Alt dette skal hunden greie utan å få ekstra innkallingssignal, "hold fast" -kommando eller ros frå førar.
I følge dei som kan, må hunden kunne apportere sikkert og stortrives med å leike med figurant. Det siste er heilt i boks, det første er kanskje ikkje perfekt enno, men vi har kome eit godt stykke. Så pass godt syns eg, at eg tillot meg å setje i gang med det første trinnet.

Trinn 1 - Påvisning
Ekko sat på plass og blei halden i halsbandet. Kari viste kongen og stod eit stykke i frå oss. Eg prøvde å halde lausbittet framfor Ekko, men han var på nåler og ville til Kari. Slapp han og full fart ut i leik. Vi gjekk fort til trinn 2. Skulle kanskje ha vore litt på trinn 1, men sidan Ekko har halde på lenge med å oppsøke figurantar og liker det, gjekk vi vidare.

Trinn 2 - Halde fast bittet - påvisning
Ekko ser Kari der ute, heile kroppen hans veit at ho vil leike med han, men han greier å setje seg. Eg held lausbittet framfor han. No tek han det. Eg tar av han bandet og seier "Vis mann". Han spring ut og på vegen spytter han ut bittet. Full fest hjå Kari. Eg hentar han, gjentar på plass og lausbittet. Han tek det kvar gong no. Tredje gong ut, har han med seg bittet heile strekket! Jippi!! Etter det har han med seg bittet kvar gong. Kjempeflink gut!

Etterkvart dukka John og Trofast opp. Då blei det rundering på Ekko. Han jobba godt her òg. Flink til å samle krefter sjølv om han er trøytt.

Til slutt gjekk Trofast eit ID-spor etter Kari. Kari hadde gått sikk sakk i skogen, så John hadde eit svare strev med å halde følge med ein ivrig Trofast. Det er skikkeleg spennande å sjå han lukte litt på lua Kari hadde lagt frå seg på stien der både ho og eg hadde gått, sette nasen i bakken og avgarde. Hunden lot seg ikkje bry med at mine spor gjekk ein annan veg. Det var Kari sine han skulle ha tak i. ID-spor må eg jammen prøve på Ekko òg etterkvart.

Og så har eg vore på "pappadagis" (Clas Ohlson) og kjøpt walkie talkie til folket i morgon. No står dei til lading.

2 kommentarer:

Gro sa...

Nå ser eg ka du har holdt på med ja. Det var jo spennende å få prøvd deg på meldingstrening. kjempekjekt at det gikk så bra. :)
Det betyr vel heller ikke noe om Ekko slipper bittet på vei ut til figurant, det viktige er vel at han sitter i utgangsstilling, tar bittet og ikke slipper det før han får kommando "vis mann". Og det klarte han tydeligvis med glans!!!

Aud Venke sa...

Heilt rett. Det gjorde ingenting om han slapp det undervegs og eg var innstilt på at han skulle gjere det mange gonger. Men det kobla han fort. Han har sove ein del i dag. Trur det var intenst med den treninga i tillegg til veldig lange avstandar på rundering.