fredag 22. februar 2008

Plaskregn og anna elende

Torsdag kveld skulle vi møtast sjølv om det ikkje var vanleg kursdag. Det plaskregna og stemningen var ikkje heilt god. Trur vi var lei av regnet både dei tobeinte og firbeinte. I alle fall begynte vi treninga som vi ofte gjer, nemleg med tannvising. Deretter blei det bare rot ei stund. Vi premierte for ting vi til vanleg ville ha feila. Hundar som kunne sitt, kunne brått ikkje det osv. Det blei helst litt hakking og kritikk i staden for konstruktive tilbakemeldingar både mellom tobeinte og frå tobeinte til firbeinte. 80%-regelen hadde heilt regna vekk.

Men heldigvis har vi vit nok til å ta samling i bånn. Vi rista av oss frustrasjonane, tok runden og gav kvarandre innspel på kor vi burde gå bakover igjen i treninga for å kvalitetsikre. Då lysna det litt for meg (og kanskje det blei litt opphald?), for eg trengte verkeleg å få innspel frå dei andre før eg rota til noko som faktisk var på god veg til å bli bra.

Så resten av kvelden trente noen på at hunden skulle kunne vere i ro og ha fokus medan andre hundar trente. Andre igjen hadde sine spesielle område. Eg tok skrittet tilbake til at førar går bakover og hunden følgjer med kontakt. Denne øvinga var vi flinke på for lenge sidan, men så har eg jo brukt masse tid på å premiere Ekko for å gå fint i band når vi er på tur. Dvs han har fått premie for å gå rolig ved sida av meg, gjerne snuse litt, sjå litt andre vegar og ta kontakt med meg innimellom. Alt medan han går med slakt band. Og no skulle eg brått ha han til å gå fot.

Og sjølvsagt var fokuset på plass då eg gjekk tilbake til noko som var kjent, nemleg matmor sjanglande bakover.... Så nå gjeld det å gå sakte vidare til eg går på sida av han igjen. Så får eg prøve om det vil vere til hjelp for han at eg bruker halsband på tett-kontakt-fokus og sele på ut-på-tur -fokus.

Her er eit lite glimt av våte tobeinte og firbeinte.
Torhild og Era.
Silje og Pia.
Elisabeth og Faya

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det va ikkje av dei bedre treningane det. Me får se om me klare å gjørra det bedre på mandag. Då tror eg at eg ska ha fokus på tannvisning.