torsdag 2. september 2010

Og der forsvann august

Eg skulle så gjerne ha skrive at vi er godt i gang med treninga for hausten. Men det er altså ikkje sant. Det har vore så mykje anna som har teke fokus at Ekko har fått minimalt. Men eg har i alle fall prøvd å gje han nokre lange turar og sosiale opplevingar. Det siste er tydlegvis det viktigaste for han. Vi var på hyttetur og då ville han heller vere igjen saman med dei andre enn å bli med meg. For dei som kjenner den sterke morsbindinga denne hunden har, skjønar kanskje kor viktig menneske og sosialt liv er for min firbeinte sambuar. Skjønar han jo godt då hyttelivet betydde springe laus, bli kost med, få god mat, grave i jorda, bade osb...

Vi har ikkje trent på noko spesielt denne månaden, men Ekko har trent på tolmod, venting og litt kloklipp.

Eg filosoferer ein del over det å ha ein jobb som krev 150% (minst) og ein hund som treng kondisjon, trening og sosialt liv. Kanskje det ikkje kan fungere i lengda? No har eg dårleg samvit både for jobben og for hunden. Korleis eg skal få til ei betre løysing, veit eg ikkje enno. Kom gjerne med innspel og idear

3 kommentarer:

Gro sa...

Uff, ja ikke lett det der. Og dårlig samvittighet er ikke bra og ha...... Jeg tenker iallefall at ikke hundene våre har vondt av perioder med treningspause.
Ikke lett å delegere vekk ting heller i den jobben din...... Håper det kan bli litt roligere etterhvert utover høsten da. Har visst ikke noen gode ideer foreløpig......

Elisabeth sa...

Ikke like enkelt nei. Du har det jo utrolig travelt. I de travleste periodene så kan du jo alltids spør om litt hjelp til lufting av hund.

Men det va nå gøy å hørra livstegn fra deg nå. :-) Har jo vært ganske roligt i bloggen din.

Aud Venke sa...

Eg har vore litt meir aktiv på ein av dei andre bloggane mine i det siste (http://fritenkjar.blogspot.com), Elisabeth. Men eg skal prøve å bli meir aktiv på treningsbloggen min òg.