lørdag 23. oktober 2010

Først tull og tøys så solid arbeid :)

I dag var vi mange på trening. 10 ekvipasjar. 5 nye. 4 av dei frå kurset denne hausten. Kjempekjekt!

Vi delte oss i to grupper slik at dagen kunne bli effektiv. Eg jobba saman med May Karin&Molly, Kristin&Hera, Marina&Kira og Kari&Evita. Vi rakk 2 økter med god matpause mellom øktene. Alltid kjekt med tid til mat, drikke og god prat med trivelege folk.

Første økt:
Ekko var første hund ut. Han er for tida ganske underernært på trening. Matmor har hatt altfor mykje anna å tenkje på. Han var høg frå han kom ut av bilen. Ville leike, bite i bandet, hoppe og tøyse. Eg tok det vel ikkje som noko anna enn at han gleda seg til å kome i gang.

Vi starta. Han sprang flott ut til figurant Kari, henta bittet og kom i godt tempo inn, forbi meg og over til May Karin på neste side. Kom tilbake, tok ein svingom på ei myr og tilslutt inn til meg. Heile tida med bittet i munnen ..... Gjekk nærmare Kari og tok eit kort slag. Dette gjekk passe greit, men pinnane i skogen var ekstra spennande.

På neste side sprang han veldig fint heile løpet. Flott tenkte eg, no er vi i gang. Han stiller seg opp og startar fint på jakta etter Kari, men så var det eit par pinnar på bakken. Du så kjekke dei var! Særleg når matmor kom ut for å hanke han inn igjen. Eg blei meir og meir frustrert over alle sprella han fann på der ute. Kari roa meg litt ned. "Tell til 10". Ikkje alltid like lett når du har lyst å kjefte på bajasen. Eit nytt kort slag. Går greit

Resten  er slik: Gjennomført bra på May Karin og tull og tøys på Kari Unntatt siste i tett skog. På den aller siste med May Karin viste han kjempegod driv framover. Bare det at matmor ikkje hadde flytta seg..... Men han har i alle fall forstått ka eg burde ha gjort :)

2. økt
No var planen minirundering i skogen. Eg var spent. Han var litt høg på veg nedover, men det plasserte han fort i iver etter å kome til figurantane. No fekk eg ei flott økt. Han sprang fint ut, kom inn med bittet, tendens til å ville sette seg. Ikkje lyst til å gje frå seg bittet, han ville ha kommandoen "vis" fort. Gav frå seg bittet og sprang ivrig ut. Kryssa meg fint på veg over til neste funn osb. Dei var synlege. På ein av dei siste var det tydeleg at han ville ha vatn. Han stoppa opp såg seg rundt, oppdaga litt vatn og sprang dit. Var lett å få inn igjen og sende ut. Ei kjempegod økt!

Vi må, som eg har sagt før, trene på å ha tid til å sitje ved start og avlevering av bittet. Ikkje det viktigaste akkurat no. Eg vil ha iveren der. Og så må eg nok roe han ned før start.

Etter treninga gjekk eg ein tur med Ekko. Han var tydeleg småtrøytt for han vimsa i beina mine. Og resten av kvelden har han slappa av. Er visst nøgd med seg sjølv.

2 kommentarer:

Gro sa...

Det var bra den andre økta ble bedre enn den første da. Det koka nok bare litt over i hodet til Ekko også i dag. : )
Men de kan virkelig få frem temperamentet i oss av og til disse hundene, he he.

Kristin og Hera sa...

Hei! Takk for en kjekk treningsøkt :) Vi kommer tilbake. Rundering er gøy!