tirsdag 5. juli 2011

Vi trener litt framleis

Det har nok blitt mest turgåing, besøk og mykje soving i det siste, syns Ekko. Men vi har jo trent litt. Altfor lite er det nok når eg ser iveren han har når det endeleg skjer.

I går var vi saman med Anne Lise, Elisabeth og Gro Anita med hundar. Ekko og eg trente på markering på musematte på avstand. Han har ein tendens å springe inn til meg når eg ber han sitje ol. Kommando på avstand er ikkje enkelt. Vi kom til fram til matte og sitt.

Neste økt var å springe, svinge, stoppe ol når eg gjorde det. Det var spesielt kjekt for ballen var premie.

No satsar vi på sol og sommar ei stund framover :)

2 kommentarer:

Vardegjengen sa...

Kjekt å endelig treffe dåkke igjen. Kom snart tilbake :-)

Gro sa...

Det er nå godt med turgåing, besøk og soving og :)
God sommer videre til dere begge!