mandag 14. januar 2013

Ein nydeleg og kald dag i skogen


Winterwonderland
 No er det skikkeleg vinter her. Då eg parkerte på Sviland kl 09.30 viste biltemperaturen -10 grader. Gro, Marina, Gry og Kari L hadde òg pakka seg inn og var klar for trening.
Hardt å grave, men veldig kjekt

Vi bestemte oss for korte økter slik at hundane ikkje blei for varme og deretter kalde medan ei låg i bilen for lenge. Fleire hundar hadde fine varme dekken å ha på seg. Ekko fekk eit teppe. Minuset med det er jo at det dett av viss han reiser seg. Sola var ikkje komen over fjellknausane så det blei ein kald start.

Første hund ut var Silja. Ho imponerer meg. Den tidlegare overivrige og lettkokte hunden, er blitt eit solid arbeidsjern som eigaren har fin kontroll på. Ho er som ein speidar: Alltid beredt! Kjempeflott å følge.

Gro er kledd for vinteren
Ekko var veldig klar då det endeleg var hans tur. Han sprang fint ut og rota ikkje med tilbakemeldinga slik som sist. Kom veldig fint inn.

Dei 5 fulle meldingane ha gjennomførte var gode og han leika skikkeleg på alle.

Etter pausen var Ekko slappare. Sprang saktare ut, hadde behov for å ta med seg pinnar, tygge på greiner, dilla med å springe ut. Men skal eg nøkternt sjå på utslaga hans på andre økt så er det:
  • sakte fart eit stykke. 
  • Stopp. Nasen høgt. 
  • Så fart og funn. 
  • Kjapp med melding. 
  • satsar på at nokon finn meg.
  • Og kjapp ut att.Godt framdriv på tilbakemeldinga.
Eg hadde tenkt å ta eit blindslag i dag, men ved at vi tok så korte økter, gjorde eg ikkje det. Han leika framleis på alle slag.

I dag hadde eg ikkje tenkt på at det var smart med vatn langs løypa. Heldigvis er det bekk (som ikkje var frosen nok for hundane) så her var fryden å knuse hol i isen og drikke.

Vi stod på frå sola viste seg til ho gjekk ned bak fjella, Altså var vi ikkje ferdig før nærmare 4. Dvs 6,5 time i skikkeleg flott vinterver.

Eg har rydda litt i sekken etter at eg kom heim for i dag sakna eg håndvarmarar og skovarmar. Visste eg hadde heime, men kva hjelper det, når det er ute eg frys? Og Marina minna meg om nokre solide sko eg ikkje har brukt på eit par år. Fram med dei. Eg har ingenting i mot dette veret i ein periode framover.

Vidare arbeid med Ekko er blindslag og fastbitt. 


eg e klar!

å sitje i skogen og filosofere

2 kommentarer:

Lise sa...

Herlig

Gro sa...

Herlig dag..... godt det er noen slike av og til. ; )