lørdag 11. mai 2013

Ei fin treningsveke

Kjekt med veker der det dukkar opp raude dagar. Denne veka fekk vi trent på torsdag og laurdag.

Torsdag møttest Gry, Lise, Guro, Cecilie og eg til trening på Sviland. Vi starta med rundering. Ekko fekk 4-5 slag med full melding. Han jobbar godt. Veit ka han skal gjere. Kjem inn med meldinga og i full fart ut på visning. Ser tydeleg på han at det er siste delen som er kjekkast (ut for å leike). Han spring eit stykke inn i skogen. Stoppar for å sette nasen høgt. Her gjeld det ikkje å bruke for mange krefter, men springe rett der han veit det er folk. Siste slaget var rett i leik. Då var han trøytt.

Han har i det siste hatt kun direkte i leik, men viste med dette at kondisen er blitt betre og at han ikkje var i tvil om ka jobben var. Og som alltid: flink til å finne førar mellom kvart slag.

Sporet til Klikk. 1,02km
Etterpå gjekk eg eit spor på 1 km for Cecilie og Klikk. Spennande å sitje i skogen og lure på om dei finn fram. Det gjorde dei. Ein sliten kvit gjetarhund var lukkeleg over funnet, men ville heller ha fôrkulene mine enn leik. Han var herleg trøytt etter innsatsen.

I mens eg rota meg rundt i skogen, var Gry og Lise i full gang med feltsøk. Hundane hadde strevd litt . Ekko strevde mykje. Anar ikkje om det påverka at eg ikkje hadde gått i feltet, men interessa hans var mest utanfor området. Noko vi oppdaga på dei andre hundane òg. Omsider fann han det han skulle. I andre økta såg det mest ut som han ikkje hadde peil på ka eg ville han skulle gjere. Vi fann gjenstandane, men konklusjonen er nok at dette var mislukka feltsøk. Eg må tenkje litt nøyare til neste forsøk.
--
Trening i dag:
Grått og etterkvart ganske vått. Men det var vêret. Treninga var på ingen måte grå. Ekko skulle starte med full melding og gå over til flying var planen.
Fint ut på først slag. Fint inn med melding. Ivrig etter å springe ut for å leike. Lise melder at han leita litt rundt på høgdedraget før han fann henne.
Over på neste. Fint ut . Stoppar brått. Tenkjer (han er trass alt 50% curly). Og så full fart mot Gry. Fin melding.
Tredje slag går og fint ut. Stoppar då han kjem på toppen. Får seg overblikket og spring vidare. Full melding.
Fjerde slag blir rett i leik. Dei tre første slaga er så bra at han skal få gjere det kjekkaste på jord. "Flying".
Flott slag. Over på neste side. Han finn ikkje Lise, men har fint driv framover og får krysse over til motsett side. Eit uplanlagt blindslag.
Neste gong han skal leite etter Lise, får ho i oppgåve å springe innover når Ekko har kryssa midtlina. Slaget går fint.
Siste slag på Gry er ned på flata mot vegen opp til garden. Eg får litt panikk då eg ser han springe mot vegen (høyrer hundebjeff og sauebjøller), men Ekko bare jobbar med nasen. Han leitar på kryss og tvers etter ferten av Gry.

I andre økta plaskregnar der og eg bestemmer meg for flying. Her gjeld det å halde iveren og kondisen oppe. Ekko leiker på fleire av slaga, men blir tidleg sliten og vil helst ha godbitar. Gode slag og veldig trøytt hund.

Våte med varmeanlegget på full guffe og radioen på P1 bar det heimover. Ein fin laurdag.

Ingen kommentarer: