lørdag 19. desember 2009

Det snør, det snør og vi trener og trener

I dag vakna eg og hadde absolutt ikkje lyst til å dra på trening. Men eg kom meg heldigvis avgarde for på Skjæveland var Marit, Jan Inge, Kari L. og Silje.

Under heile treninga snøa det. Skikkeleg vinterstemning!
Ekko var 4.hund ut. Figurantane var Jan Inge og Silje. Eg ville prøve enkeltslag på første slag. Jan Inge sprang inn i skogen medan Ekko såg på. Eg ville at han skulle bli litt gira. Ekko sprang fint ut, tok bittet ,kom i full fart inn, sette seg i utgangsstilling (men litt langt frå meg), sprang i full fart ut til Jan Inge. Kjempefint! Eg er strålande nøgd med enkeltslaget!


Resten av runderinga (ca 10 slag) gjennomførte han fint med flying. Holdt god fart og jobba godt. Eg var visst litt kjapp til å rope han inn eit par gonger. Hadde ikkje tenkt å rope, men såg at han slurva litt med å drive framover på veg tilbake frå figurant. Alt i alt ei god arbeidsøkt av den firbeinte. Kan ta runderingsjul med godt samvit. Kanskje blir det litt enkeltslagtrening i ulike miljø i jula, men bare visst vi får lyst ;)

Det har snøa heile dagen og ikveld måtte eg ta nokre bilete av terrassen. Her er eit av dei.



3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja nå e det fint med snø Aud Venke. Fint bilde. I går syns både Faya og Victoria det va gøy i snøen. I dag e det bare Faya så syns det e gøy. Victoria slite med å gå når det e snø helt opp til livet ser du. Ellers så e me snødd inne. Brøytebilen har ikkje vært her. :-( Men det e nå i det minste vakkert :-) Kos dåkke masse i julen.

Gro sa...

Så bra at dokker va nok folk te å rundera, og flott at meldinga fungerte bra. Lurt å ta det på første slaget. : )

Marit sa...

Ecco var virkelig flink på runderingen på lørd. Han hadde et kjempeslag og var såå flink med meldingen. Jeg er jo litt misunnelig da:) ta deg en velfortjent juleferie!!