fredag 18. desember 2009

Nå vil eg seie noko..

Matmor mi har det altfor travelt. Ho har ikkje tid til å skrive om treningane våre. Ho spring bare på jobb, er så vidt innom for å lufte meg så spring ho igjen. I blant har ho med segmange posar med ting og tang. Her er så rotete at eg nesten har gitt opp. Men no har nå støvsugaren kome fram og det heng englar i nokre greiner. Har ein mistanke om at dei to ekle nissane òg dukkar opp. Eg får prøve å oversjå dei.

Men tilbake til livet her og no. Som sagt matmor jobbar, men ho tok seg litt fri. Jippi, tenkte eg. Det er nok for å trene meg. Men så kjørte ho meg til Torhild på Hundens Vertshus. Hallo, det var ikkje det eg hadde tenkt meg! Heldigvis kom ho òg henta meg og kjørte rett på trening. Eg var så treningssugen at matmor blei heilt overraska. Vi trente på sånne gamle ting som eg nesten hadde gløymt: Sitt, stå, dekk på kommando medan matmor går bakover og eg følgjer henne. Era stod til og med i vegen, men ka brydde eg meg om det? Me trente jo! Kjempekjekt. Fellesdekk gjekk fint den òg. Litt bamse fekk eg til. Ja ein god kveld.

I går kveld var det iskaldt, men eg har god pels. Det har Maja òg. Men dei andre har visst ikkje det, for dei kom ikkje på treninga. Det var dumt for dei gjekk glipp av då Maja tok ein Scotty! Eg såg det frå bilen for me øvde på lausbitt. Maja ville vere hjå matmor mi og kose seg, men då ho endeligt sprang til Gro, stakk ho av. Eg trudde dei tobeinte skulle flire seg i hjel. Ho gjorde mange gode meldingar òg forresten.
Gro er så kjekk for ho leike rmed meg så eg sprang avgarde for å hente lausbittet og full fart til matmor igjen. Det gjeld å ikkje sløse bort tida når kjekke ting ventar!

Etter eit par treningsøkter ( me greidde å halde dei tobeinte varme) bestemte dei seg for at det var turtid. Og det blei ikkje den vesle turen, men skikkeleg tur. Maja og eg fekk springe fritt over frosne jorder. Kjempekjekt. Eg fann spennande pels og tenkte å ta den med meg heim. Men rett før vi kom til bilen forsvann den. Hugsar ikkje heilt ka som skjedde, men borte blei den.

Nå er eg lei av dette livet så eg har bestemt meg for å bli rampete.Når ho er heime skal eg mase sånn at ho må leike eller trene med meg.

bjeff frå Ekko

2 kommentarer:

Faya sa...

Det hørtes ut så ei kjekk trening Ekko. Syn matmor har det så travelt. Eg har ikkje trent noe i det siste. Eg får bare varra med å passa Victoria så har vært syk. Hu har vist fått urinveisinfeksjon og treg mage. Men nå e hu bedre. Sikkert fordi snøen har komt. Og me har vært ute og lekt masse i snøen. Det e bare så gøy. Men eg syns det at Elisabeth gir Victoria alt for stor fart på akebrettet. Det syns eg e litt skummelt, men allikevel litt spennende.
Nå må eg gå å passa på at Victoria spise opp all maten sin. Snakkes Ekko og god jul :-)

Gro sa...

Maja: Ja den der "pelsen" fekk eg tak i itte at du endelig slapp an. Trodde aldri du sko sleppa eg....

Men eg glømtan visst igjen et sted, for då du begynte å varsla trodde eg der skjedde någe spennande, så då sprang eg. Ittepå fekk eg kje springa tebage å henta an. :(