søndag 31. januar 2010

Innetrening

I helga har vi gått tur  snøen og trent inne.
Har konsentrert meg om øvingane frå torsdag.
Fotballstjerna - er det håp?
Det går framover med raske skritt. No har han fleire forsøk med å dytte ballen framover. Men når han blir ivrig kjem labben fram. Tenk om eg ein gong kjem så langt at eg kan sparke ballen til han og han dytte den i retning meg?

Høyrer han på ka eg seier eller er det handa som snakkar?
På torsdag såg Arne klart at Ekko ikkje forstod ordet takk når han sit med apporten i munnen. Han reagerer på handa mi, ikkje språket. Eg har difor trent på å seie takk med handa under hovudet, halde handa der utan å seie takk, seie takk utan å ha handa under hovudet hans. Det går framover, men må drillast meir.

Labbane på musematta, ikkje musematta i munnen
Her slit eg. Ekko spring fram, labbane smell på matta, men det gjer snuten òg. Så ser han opp. Eg har klikka når han ser opp med det resultatet at han trur det er slik: "labb og snute i matta og så ser eg opp". Korleis eg skal få stoppa den, er ei utfordring for tida.

Eg legg meg flat for deg
Ekko gav meg presang på sin eigen bursdag. Nemleg å vise meg ein kunst: Flat dekk. Denne har eg dyrka vidare. Han er flink når eg står framfor han, men no har eg begynt å bevege meg litt. Det er ikkje lett å ligg i ro då. Han vil jo sjå.... Arbeider vidare med den

3 kommentarer:

Gro sa...

Arne er flink te å se ting og tang ja....
Ser du er flink å jobbe med øvelsene fra torsdag.

I dag skulle eg prøve med fotballen te Eirik. He he, må nok finne en annen ball tror eg, for så snart Maja klarte å få den te å bevege seg litt, ble hun redd den. Hun har jo noen erfaringer med at akkurat den ballen farer litt vegg imellom her hjemme i mangel på fotballtrening ute for tiden. (snø på banen) Da har den nok også dumpet borti Maja innimellom.....

Aud Venke sa...

HM. Då vil ikkje fotballen vere det beste på torsdag. Eg har ein mellomstor òg. Den funkar greit på Ekko

Gro sa...

Ja, flott hvis du tar med den mellomstore.
Eg må jo prøve skaffe meg ein eg og forresten så eg kan få trent litt hjemma.