søndag 13. februar 2011

Flinke hundar

Kjedeleg å vente
Iskald og flott laurdag på Sviland. Vi er 8 ekvipasjar som vil trene. Vi delte oss i 2. Eg jobba saman med Lise&Scott, Cecilie&Myra, Jan Inge&Punky.

Eg er imponert kor flinke dei nye bruksmedlemmene er med hundane sine. Hundane jobbar ivrig og er ein fryd å sjå på :).

Punky imponerte i dag med å vere uthaldande. Ho stod på og hadde sikkert halde på i det uendelege om ho ikkje var blitt stoppa.

 Ekko skulle ha ei minirundering, men med lengre avstand enn sist. I dag imponerte han. Farten var god, han tok lausbittet hjå figurant, kom ivrig inn og sprang like ivrig ut. UTAN å rote med bittet ein einaste gong. 7-8 slag i godt tempo. Han hadde eit stopp på midtlina. Då hadde eg stilt meg ved ein pytt og han var tørst. Ellers gode løp.

Etter ein god pause var det 5 som ville jobbe vidare. Gry&Silja, Gro&Maja, Cecilie&Myra, Marina&Kira og oss.
Denne økta skulle vi bare ha flying med Ekko. Kjempegod fart på han. Fine kryssingar. Eg brukte vegen som midtline og skogen på begge sider er tett slik at eg brukte stemmen min litt til å få han til å krysse ved sida av meg. Det fungerte veldig bra.

No må fastbitt-treninga starte skikkeleg igjen for Ekko er på mange måtar klar.


Maja i flott driv
 

2 kommentarer:

Lise sa...

Tørst Ekko. Likte teknikken for å få tak i vannet. Ellers var det ikke mye tull med bittene nei. Tok det hver gang, og løp ut på vis kommandoen igjen.

Gro sa...

Så stiiilig bilde av Maja ble. : ) Speilrefleks er tingen. Sender du bildene på mail til meg, slik vi snakket om? Så flott at løsbittmeldingen nå fungerer bra. Nå må det øves på fastbitt, - blir spennende. : )