lørdag 5. februar 2011

Minirundering og melding

Leik med meg!
Det var meldt om kuling og kraftig nedbør, men slikt hindrar ikkje hundefolket. Vi var så mange at vi delte oss i to i dag.
Eg var saman med May Karin&Molly, Marina&Kira, Cecilie&Myra og Gry&Silja.

Ekko var høg frå han kom ut av bilen og skulle varmast opp. Han hoppa og spratt rundt ikring. Her var det ein som gleda seg!

Vi skulle ha minirundering med lausbitt. Figurantar var Marina og May Karin. På første slag var han såpass høg at han ikkje greidde å krysse linja etter at han var ferdig med første slag. Men etter det jobba han veldig godt. Fint driv framover, henta lausbittet, hadde det med inn. Eg bad ikkje om at han skulle sleppe så han hadde det stort sett i munnen fram til visning. Reknar med det at det blei ca 10 gode meldingar.

Molly - eller fart :)
Minirunderinga føregjekk slik: To figurantar ute med lommane fulle av lausbitt, godbitar og leike. Midtlinesjefen har kontroll på kor dei er. Eg sender hunden ut: Medan han er ute og hentar lausbittet, forflyttar eg meg framover. Ekko kjem inn, skal i utgangsstilling, men det krev ikkje eg. Han får stå, bare han står ved sida av meg. Etter kommandoen "Vis" spring han ut og blir premiert. Eg blir ikkje med ut. Når figurant er blitt passiv, skal Ekko passere meg og spring i rett ut til neste figurant.

Molly har fått kommandoen vis
Etter pause var vi ein gjeng som ville trene litt til. Då skulle eg ha flying. Ekko var tydeleg trøytt. Det var litt meir: Eg får vel arbeide litt sidan du vil. Han greier å halde framdrift og rett ut frå meg, men ikkje i resertempo. 
Alt i alt ein god arbeidsdag i skogen. 

No kviler han og etter sukka å bedømme, er han trøytt og sliten :) 



Endeleg litt badeliv.

"Ropte, du? Eg komme!"

3 kommentarer:

Lise sa...

Det var skikkelig gøy denne lørdagen. Begynner også å få en føling med hvordan det er viktig å legge opp treningen. Bra oppmøte etter Nytt År. Tydelig trøtt Ekko på slutten ja, men ser han livnet til da han fikk fri. Lise

http://lise-scottsblogg.blogspot.com/2011/02/skjveland-i-uvr.html?spref=fb

Aud Venke sa...

Ja, det var kjekt. Og veldig kjekt at de er så flittige. Scott hadde skikkeleg fart og veit ka han skal.

Gro sa...

Så bra det ble en god minirunderingsøkt med melding for Ekko : ) Så stilig bilde av Molly "i farta". Kjekt med så mange på trening. Eg var bedre i formen på lørdag, men ikkje god nok til mange timer i skogen. : (