søndag 27. mars 2011

Solskin, rundering og varme kinn


Vakker dag på Sviland
Vi vakna til sol og knallblå himmel. Fantastisk dag å reise til Sviland å rundere under Tone Larsens kloke leiing. Dette var andre dag av motivasjonskurset vårt. Eg hadde omtrent ikkje fått trent i perioden i mellom. Reiser og instruering på runderingskurs gjorde sitt.



Eg fekk tid til å lufte Ekko. La han springe og leike litt før vi sette i gang. Denne gongen skulle vi fortsetje med å gøyme lausbittet litt slik at han måtte leite. Første slaget gjekk greit, så begynte han å tulle. Ville springe over på andre sida med lausbittet, tok seg tissepausar på veg inn, daffa ut til figurantane og inn at. Ingenting var direkte spennande. Eg begynte å hente han ute hjå figurantane. Då beit han i bandet og ville leike på vegen innover. Tone tipsa meg om å gje han noko å ha i munnen. Det gjekk betre. Men heile økta var daff.
Ut for å finne figurant

Ekko på veg inn med melding
Betre fart på veg ut
Ute av fokus...
Etter pause, fekk vi to figurantar som er gode på jaktleiken med han. Eg skulle gå ut og hente og han skulle få påvirkning både når han skulle ut og hente bittet og når han skulle påvise. Det gav betre fart ut, ingen tulling med bandet på veg inn. Men han er sein frå figurant og inn. Tone lurte på om eg òg hadde slurva med den delen av baklengskjedinga. I utgangspunktet meiner eg ikkje det, men han var ikkje glødande i alle fall så det vil nok ikkje skade med å gå litt tilbake og repetere.

Vi fekk ulike problemstillingar med dei ulike hundane. Sjå Gro og Majas blogg og Its a Dogs World (Isabelle). Dei var der og kjem nok til å skrive om ka dei hadde fokus på.

Det nyttige med timane med Tone, er at vi får tid til å sjå på detaljane. Får stoppe opp og finne alternative måtar å kome fram til ei løysing på. Og så mykje det er å lære frå andre hundar. Og vinden. Kor kom no den i frå? Eg må bli flinkare til å teste vindretning ute hjå figurant. Den er ofte heilt annleis enn på midtlina. Det vil jo påverke kor vi sender hundane frå.

Fleire bilete frå dagen:
Ganske bra å vere figurant
Balder har funne meg.
Gry sender Silja ut for å finne meg
Molly i arbeid
Gro er figurant

---
Forrige helg hadde vi kurs med håpefulle hundeekvipasjar. Kjempespennande og så flinke hundar. Håpar vi ser dei på treningane framover. Skal skrive litt om det seinare

Ingen kommentarer: