lørdag 4. juni 2011

Gourmethund med framgang


Heisan, der var jo Isabelle.

I natt blei eg vekt kl 4 av gourmethunden. Han var bekymra for om margbeinet han hadde lagt til modning i terrassekassen, var tatt av dei ubedne gjestene (fuglane). Så den som måtte opne opp til terrassen og sleppe hunden ut, var meg. Gjekk og la meg med ein gong. Slokna. Trur ikkje Ekko la seg før etter ein time. Margbeinet var visst perfekt til å nytast.... Han har eit griseøyre som har lege til modning i 2 døgn...  Ser eg det, flyttar han på det.

I dag skulle eg vere ute i god tid til bruksgruppa si laurdagstrening for eg har kome for seint fleire gonger i det siste. Gløymer alltid at det tar tid å få Ekko inn i bilen. I dag såg planen perfekt ut, men eg rekna ikkje med at vi skulle møte ein hund som Ekko reagerte på. Dermed gjekk det tid til å roe han ned.. Seint, men godt kom vi oss til Sæland og der var Isabelle&Balder og Gry&Silja.
Gry er funnen.

  Eg ville utnytte vinden i dag. Gry og Isabelle la seg ut og Ekko fekk i oppdrag å "følge med". 2 sekund etterpå hadde han Isabelle i nasen. Fantastisk å sjå kor sikker han er. Så var det opp til midtlina igjen for å leite etter Gry. her fekk vi problem for eg gjekk forbi før eg fekk han til å fokusere, men ved å gå litt tilbake, fekk han ferten. Bra.

Dei la seg ut ein runde til og no var ikkje Ekko i tvil om noen. Fann begge fort og jobba godt.

Han gjekk rett i leik på desse. Eg ville ikkje bruke lausbitt då eg var usikker på om han ville koble.


Her sit eg i skogen med viktige remedier. Leike og del av walkie.

Eg er klar. Kor skal eg begynne?
I økt nr 2 kjørte vi rundering med full melding. Ekko har jo slitt litt med å fullføre ei heil meldingsøkt med stil. Denne gongen kjørte eg full melding, men med meg som aktiv på midtlina. Eg begynte å springe framover midtlina når han var på veg inn med melding. God fart og strålande runding rundt meg. Eg lar han ikkje sitje, men sender han ut med ein gong. Dette for at eg såg han ikkje fiksa å bli feila på det. Vil skilje det ut og terpe det for seg.

Dette gjekk fint fleire gonger, men på slutten var han sliten. Ganske bratt på den eine sida og kondisen til både matmor og firbeint kunne vore betre... Men han gav ikkje opp og stod på. Trengte lydpåverknad på dei to siste slaga.


Eg er godt nøgd med treningsøkta i dag. Må no byrje å terpe på detaljar. Inn på plass, vente på kommando og så må fastbittet snart inn. Ei spennande tid. Vil ikkje at han skal miste gleda i alle detaljane, men trur det skal gå greit.

Etter treninga var både Ekko og eg trøytte. Han gjekk rett ut på terrassen og la seg. Eg planka (deilig nytt uttrykk): eg låg langflat på terrassegolvet. Slokna. Og vakna glovarm og med melding på Iphonen om at mobilen måtte kjølast ned. Då var vi i alle fall to.

Resten av dagen har det vore sommarsol og terrasseliv. Akkurat slik to trøytte ville ha det.
 

Etterpå var det lett å nyte sola.
   

Ingen kommentarer: