mandag 23. mai 2011

Trening i veka som gjekk

I veka som gjekk har vi trent to dagar. Onsdag var det kun Gro og eg som møtte på området. Vi fekk trent litt agility. Ekko er heilt i hundre på instrumenta. Han klarar til og med vippa utan hjelp, men må trenast til å gå heile løpet. Han blir for ivrig.

Gro og eg rydda stein og greiner på graset. Hundane gjekk rundt og gjorde det dei hadde lyst til og syntes visst livet var ganske greit.

På laurdag var det rundering igjen. Denne gongen i Sælandsskogen. Eg ville trene på innspurt til meg frå figurant og ut igjen.
Treninga gjekk veldig bra. Eg blei med hunden ut, forlot han der og sprang inn. Ekko rett bak med bittet i munnen, runda meg Eg tok òg nokre variantar der eg ser ut som om det er travelt å runde meg for eg er på veg ut igjen. Det gira Ekko ekstra. Koss eg skal minke ned på dette og bli meir passiv, veit eg ikkje heilt, men det kjem vel :). No er det å få opp farten på transportetappen inn til meg.

I siste økta fekk han heile meldeløpet, men med meg aktiv på midtlina. Dvs at det blei viktig for han å runde meg for då kunne vi springe ut i lag. Det gjekk veldig bra.
Vi holdt koken til kl 16 så det var tid for å nyte laurdagskvelden då vi kom heim.

Rundering er kjekt! Eg må forresten hugse å trene på overvêrssøk ein dag med litt vind. Lenge sidan no.

1 kommentar:

Tonje sa...

Moro med trening:)