lørdag 18. februar 2012

Våt og god trening

 Det regna lett, men vegane var bare så avgarde til Sælandsskogen med oss. Gro og May Karin skulle vere der. På parkeringsplassen var det klinkis så broddane måtte fram slik at eg kunne gå støtt.

Det var stort å sjå May Karin og Molly igjen. Dei ville trene overvêr. Gro og eg ville rundere.

Først ut var Ekko. Eg hadde bestemt meg for at figurantane ikkje skulle ligge langt ute og at vi skulle starte med full melding. Ekko var råklar. Han stod og trippa medan figurantane gjekk ut. 1. slag på May Karin. Flott fart, inn med meldinga og full fart ut igjen. Stort å få leike med May Karin. Eg henta han. Så bar det over på andre sida. Like fin fart og melding. Og like ivrig i leiken. Tredje slag like bra. På fjerde stoppa han 4 meter frå meg og sette nasen i bakken. Etter det sirkla han rundt der. Med nasen i bakken. Ikkje lett å få kontakt med, men eg fekk han inn og Gro kom med eit hyl og då var koblinga gjort. Rundering!. Full melding. Han var litt sliten så Gro tipsa om at eg kanskje skulle kjøre rett i belønning på neste. Klok dame. Det var ein fryd å sjå dei neste 4 slaga. Full fart. Fin kryssing og kroppen strålte av lukke. Dette er visst livet.

Til neste gong trur eg at eg fortset med same programmet.

Bileta i dag er frå terrassen. Og er tatt i dag! Det er nokre vårteikn på lur... Eg gler meg!

1 kommentar:

Gro sa...

Kjekk trening til tross for regnet. Herlig å se noen vårglimt hos deg. ; )

Så vanskelige "passord" de har laget nå. Ikke lett å se hvilke bokstaver det er...... eller er det synet mitt? he he