fredag 17. august 2012

Ka skal ein eigentleg trene på?

Akkurat det tenkjer eg litt på for tida. Kjenner at eg ikkje veit ka eg vil trene på om eg dukkar opp på ein treningsplass.
Sjølvsagt kan Ekko få hoppe hinder, gå slalom, lære eit triks eller fem. Men er det viktig for meg å trene slik at han gjer det rett? Eller er bare noko eg trener på for at eg skal ha noko å gjere på?
Ingen andre som lurer på kvifor dei trener?

For nokre år sidan ville eg vel tenkt at det alltid var noko å trene på. Men no syns eg at han er ganske så grei den hunden eg har. Treng litt trening på velkomsthelsing og glede over at nokon snakkar med oss på tur, men det må trenast i kvardagen. Ikkje lett å få til med hundevante folk på treningsplassen.

Men ellers er jo ein 7 år gamal hund fredeleg og grei. Han står opp kl 6 (startar med å vekke matmor), går tur. Passar huset til eg kjem heim i 4-5tida. Så er vi ute på tur i 1-2 timar. Han går fredeleg i bandet og tar lett innspel frå meg. Etter det er det middag og kløing bak øyra. Han kunne sikkert tenkt seg trening (les: matservering) heile kvelden, men så var det den trøytte eigaren.

I helgene gjer vi det kjekkaste av alt: runderer/ spore. Like frydefullt for både tobeint og firbeint. Her kan eg sjå han treng trening og har idear om ka eg vil trene på. Kanskje det er difor eg er likar meg når vi i tillegg til trening på området, rekk å legge ut spor? For då han i alle fall gjort noko fornuftig den kvelden. Og då blir fort fokuset på å trene bruks (melding og andre detaljar) i pausetida. Eller bare trene fysikk.

Ka tenkjer de andre, som heller ikkje trener mot konkurranse, om trening etter at hunden er vaksen? Ka driv det med? Kvifor?

Innspel mottas med takk.

2 kommentarer:

IKS sa...

Før Balder ble syk trente jeg ham kun for gøy og for å aktivisere ham.

Da hadde jeg mest fokus på å trene for gøy men allikevel trene riktig mot noen små mål.

Som du sikkert husker på runderingen var jeg alltid litt opptatt av å pirke og på mindre detaljer (som for eksempel å komme i riktig utgangsstilling å slippe bittet på kommando før påvisning). Jeg synes det er like viktig å trene "korrekt" og finne seg små mål selv om man "bare" trener for gøy som om man skulle trene mot konkurranse.

Nå som han ikke kan trenes for mye fysisk trener vi blant annet blodspor som du sikkert vet. Men vi trener også en del triks og litt enkel lydighet i hagen. Dette er kjempe gøy synes ham og her er ofte kriteriene mye lavere men kriteriene er like vel tilstede.

Aud Venke sa...

Takk for innspel, Isabelle. Du er flink til å fokusere i detaljar og arbeide med dei. Det er der eg har sløva hen. Det meste er godt nok, men kanskje dette er hausten for å gå i detaljane? Eg tar tankane med meg