lørdag 13. juni 2009

Ein god dag på "jobben".

Sol, men litt kald vind på Sviland i dag. Vi var 5 spreke menneske og 4 spreke hundar som ville rundere i dag. Først ut var Punky som jobba godt i varmen, så Pia. Eg gjorde Ekko klar for arbeid så eg fekk ikkje med meg korleis det gjekk med henne. Men Silje var blid som ei lerke etter treninga. Pia hadde fortsett på det gode arbeidet ho gjorde sist laurdag.

Så var det Ekko:
Han var i storslag. Fekk med seg at dei snakka i walkie og at det tydeleg var nokon i skogen. Stod på parkeringsplassen og trippa. Gjekk fram til der eg skulle sende han ut. Bad om eit klapp, gjekk i ring og stilte han opp. Rett ut i god fart! Finn figurant, forflyttar seg fint framover då eg roper og krysser midtlina. Rett over til neste figurant. Slag tre blir like godt. På slag 4 lurte eg på om han begynner å tulle for han kjem tilbake mot meg, men nei, det var bare ein omveg for å finne betre plass å krysse elva. Finn figurant og kjem fint tilbake, krysser lina. No stoppar han opp. Hm.... Men det var visst bare for å spise gras. Då den jobben var gjort, sprang han fort innover i tette skogen.
Det 6.slaget blir eit blindslag. Han finn ikkje figuranten, men kjem inn igjen. Sender han over på neste. 7.slaget går fint. Det 8. er eit planlagt blindslag. Silje gøymer seg på midtlina, men Ekko er ikkje lett å lure. Han ser henne og ser ikkje poenget med å springe inn i skogen. Set nasen i veret, kjenner ikkje lukta av menneske og vel heller å spise gras. Då sender vi han over på Jan Inge som no har fått beskjed om å kome nærmare. Hunden begynner å bli sliten. Full fart ut der og fin overgang til Silje igjen. Sluttar her.

I dag har han altså holdt koken lenge, han hadde fart, forflytta seg fint framover fleire gonger. I tillegg underholdt han oss med å kome springande med gras i munnen. Han åt faktisk gras i fart :). Kjempefin økt!

Etter pausen var det meldetrening. Eg har strevd med siste moment i baklengskjedinga av meldetreninga: Frå figurant - inn til meg - ut igjen til figurant. I dag løsna det. Han tok teikninga. Ikkje den største farten inn til meg, men farten kan ingen klage på då han fekk kommandoen "vis". Han auka farten inn til meg då eg gjorde ein variasjon med å bli med han ut til figurant, la dei leike ferdig, gje figuranten lausbittet og få Ekko til å sjå meg medan eg spring nedover vegen. Stiller meg opp, figurant held bittet framfor Ekko og han spring inn til meg, set seg og ventar med å sleppe lausbittet til kommandoen kjem. Er litt for ivrig etter å kome ut, men det går bra.

Like gode var Pia og Maja (Punky hadde reist heim) på det momentet dei trente på. Så her var det ekvipasjar som reiste glade heim.

5 kommentarer:

Gro sa...

Ja det var ei flott trening i dag. : )

Eg hadde jo gått for å varme opp maja så eg fekk kje sett det planlagte blindslaget. Lurte litt nå på om det planlagte blindslaget var på vindsiden? Hvis det var det, kanskje me neste gang skal passe på at det er på den siden der det ikke er vind.
Ellers så må me bare bli enda flinkere til å gjemme fig. som har trekkt inn på midtlinja, he he.
Veldig bra jobbing av Ekko det jeg så. Perfekt skrånende fremtrekk mot deg og passering over på neste side!! : )

Aud Venke sa...

Det var ikkje på vindsida, trur eg. Men han har tydelegvis forstått at det er same person alltid på den eine sida, så når ho er "funnen" på midtlina er det uinteressant.

Gro sa...

Hmmm, kanskje vi må bytte litt figuranter på ham slik at han opplever at det ikke alltid er samme person? Du kan og gå ut og hente Ekko og ta med fig inn til midtlinja. Da vet han at fig er der og blir kanskje ikke like opptatt av den figuranten når han kommer inn fra slaget på andre sida og skal over på blindslaget? Bare en tanke, aner ikke om det er lurt....

Marit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Ecco var helt rå i dag! God fart ut og visste tydelig hva han skulle. Moro at meldetreningen fungerer. Er nesten litt misunnelig:)