fredag 12. juni 2009

Tapt apport og luktdiskriminering

I går var det endeleg akrivitetskurs igjen. Eg har ikkje vore med sidan midten av april så dei andre var komne langt på område eg ikkje hadde begynt på.

Eg arbeidde saman med Gro og Maja. Maja var blitt ein reser til å plukke opp tapt apport og legge seg ved sida av gjenstand med den lukta ho hadde trent på. Spesielt på dette med å markere på funn var ho veldig interessert i.

Ekko og eg var på bar bakke. Vi starta med å trene på tapt apport på asfalten. Ekko har ingen problem med å plukke opp og kome inn med det han finn, men det er ikkje fart over sakene. Vi gjekk ut i naturen, men der mista eg all kontakten med hunden. han tok "stand" og det var visst gevær og ikkje godbitar eg skulle stille opp med.
Dette må vi trene meir på.

Så var det første trening med te-egget. Ekko fekk klikk for all kontakt med egget. Etterkvart la eg det på bakken. Han markerte det fint. Så skulle eg trene på sitt. Det var frustrerande syns Ekko. Han tilbaud rygging og stå, men sitt var ikkje på lista han kom med. Etter ein del frustrasjon, måtte eg kommandere sitt. etter det kom det fleire sitt. Eg må få med meg stega etter det...

--
Ekko har i det siste hatt fine møte med andre hundar. Eg kan sjå på han når eg bør lage avstand og når han er venleg interessert. Han har fiksa forskjellige hundar i forskjellig alder. I går var han avslappa nær Scotty. Utruleg. e
Eg tør nesten ikkje skrive om det for då tek det vel slutt.
---
I kveld har vi trent på te-egget. Ekko begynner å forstå at han skal setje seg ved sida av egget, Men når eg legg egget eit stykke unna og seier søk, apporterar han. Ordet søk har eg brukt på det å leite etter godbitar og mykje anna. Må visst bli meir bevisst bruken av ord.

Ingen kommentarer: