søndag 23. august 2009

Meldetrening, passering og litt saktegang

På laurdag var det runderingstrening på Bore. Det var allslags ver: Sol, vind, regn. Vi var fire ekvipasjar så det var bare å forklare dei andre ka vi hadde tenkt, så gjennomførte dei det. Kjekke folk slik :-). Vi tok oss tid til å diskutere det vi såg og kvifor vi ville det vi ville. Gode råd var heilt gratis.

Eg starta med 2-3 meldingar med lausbitt. Gro var synleg. Først frå henne og runden rundt. Gjekk fint, men ingen høg fart, Så heile runden. Litt meir fart. Ka såg eg?
  1. Jo, Ekko reagerer ikkje på kommandoen "Runder" når han skal hente lausbittet
  2. Utgangsstillingen er ikkje korrekt når han kjem tilbake med bittet
  3. Han held bittet laust

Ka gjer eg så med det?

  1. Eg må trene ekstra på det siste elementet saman med lausbittet. Veit ikkje heilt korleis, men finnd et vel ut :-)
  2. Eg trener no spesielt på utgangsstillingen med noko i munnen
  3. Etter å ha kome over sjokket så har eg begynt å drille på hald fast medan eg drar og liknande i gjenstanden. Dette har Ekko vore sikker som banken på! Altså trur eg den fort kjem på plass igjen.

Så var det runderinga. Ka såg eg der?

  1. Ekko tar kommandoen "runder" fint og spring ut. Ser ikkje figurant på første slaget, forflytter seg framover og er på veg til motsatt side.
  2. Passerer fint nær meg, men kan framleis drillast på framdrift.
  3. Spring mot meg når figurant blir passiv
  4. Leiker bare på dei 2 første slaga
  5. Blir fort trøytt.

Ka gjer eg med det?

  1. Treng hjelp av midtlina når eg ikkje tenkjer fort. For gjett ka eg gjorde då Ekko kryssa over til andre sida? Akkurat eg stoppa han! Her kunne eg fått ei uventa og veldig bra blindslag: Han hadde vore nær figurant, men ikkje fått teften så han var langt nok ute, han forflytta seg framover og kryssa over... Ka meir kan eg forlange når han først ikkje gjorde funn?? Eg gjer vel tabben igjen, men treng hjelp til å unngå det.
  2. Denne gongen brukte eg lite lyd og det er framskritt å spore, men eg kan nok fortsetje med fokuset framdrift
  3. Veldig bra! Så det har eg ikkje tenkte å gjere noko med.
  4. Kan gjere trene meir på leik i denne samanheng
  5. Noko som påverker punkt 4 òg er at han ikkje har verdas beste kondisjon. Han er framleis ikkje i form og i tillegg har han måtta tilpasse seg livet til ein travelt arbeidande eigar. Her har vi nok eit forbetringspotensiale.

Etter pausen jobba han framleis bra på runderinga, men meldetreninga var heller laber.

2 kommentarer:

Gro sa...

Du har mye å være fornøyd med ang Ekko i runderingen.
Ang "blindslaget" Eg satt og så at han sprang foran meg og ikkje fant meg, men var litt redd for å snakke i radioen. Lurte på om han fortsatt søkte og ville høre meg. Vi får huske på dette til en annen gang. De små grå er ikke alltid kjappe nok, he he.

Tror nok Ekko generelt ikke var helt i storform pga det der analgreiene.
Neste gang må vi også huske å ta med vannet. Kan kanskje være lurt å stoppe dem litt på midtlinja også av og til slik at de får "puste ut litt". Maja er heller ikkje i den beste formen for tiden.
Og når det gjelder at han slapp bittet, så er det sikkert bare en oppfriskning som skal til. : )

Lene Kristin sa...

Hei! Takk for kommentar i bloggen min :) Trenger noen hyggelige ord innimellom når ting er litt vanskelig!

Kjekt å lese om runderingstreninga deres! Har ikke trent det selv, så det er gøy å lære litt om det også!