onsdag 19. august 2009

Opptil fleire treningar

Det har vore travelt i det siste, men vi har ikkje svikta treninga, bare bloggen.

Vi har trent både torsdag, laurdag og måndag. Her kjem litt om ka vi trener på og korleis det går.

På torsdag gjekk vi til treninga. Det fungerer fint. Prøver å trene Ekko på å ligge i ro medan eg er medhjelpar på andre. Det er vanskeleg, men det gjekk innimellom.

Stå under marsj.
Ekko tar eit par ekstrasteg før han står, men blir deretter ståande til eg har gått ein heil firkant og kjem opp bak han. Kommanderer då fot og går litt før premien kjem. Må få kjappare stå, men likte elles det som skjer under denne øvinga

Apport.
Dummien er i det sterkaste laget, men med andre ting hentar han fint og kjem inn. Bør trene ekstra på momentet på plass og avlevere

Meldetrening
Eit eller anna mystisk gjer eg her. Ekko blir sitjande når eg seier "runder". Han ser bare på meg. Lurer på ka "usynleg" signal eg sender. Når han kjem igang tar han heile runden. Må ikkje trenast meir enn 2 gonger pr økt.

Kommando
Eg driller litt på sit, dekk og stå for tida. Ikkje alltid han reagerer riktig. Må fortsette med det. Dekk skjer litt for sakte. Trener på fart her.

Fellesdekk.
Her låg han som ein gud. Måtte inn og premiere ekstra då nokre hundar hadde fått det for seg at det var fest. Ekko låg ved sida av Evita og dei to låg roleg heile den urolege økta. Kjempeflott.

Rundering
Dette er vel den kjekkaste treninga syns Ekko. Å springe for å finne menneske som gjev han godbitar. Topp. Denne gongen hadde eg flying utan innkalling. Det fungerte flott. Eg hadde tenkt å trene på enkeltslag med melding eit par av slaga, men regnet og humøret mitt passa ikkje til det....

Helsa til Ekko.
Ekko er nok ikkje heilt frisk. Då eg slutta med medisinane begynte han å slikke seg igjen. Så det må nok ein ny sjekk til.

Ingen kommentarer: