mandag 28. september 2009

På sporet.

Eg hadde hatt ei vekes ferie og Ekko hadde vore på kennel. No var han veldig klar for trening. Det var ein våt kveld på området.

Eg gjekk sporet sjøl. Starta ved porten til området, opp sida mot hovudvegen, kryssa denne og inn i skogen. Vandra rundt der slik at det blei både barnålsbotn og høgt gras. Godbitane blei plassert i ein pose og hengt opp i eit lite tre.
Vi trente litt før vi gjekk sporet. Ekko var tydeleg klar over ka han skulle. eg hadde lagt litt godbitar i sporet. Då vi kom til hovudvegen, sette han nasen i veret og fekk tydeleg fert av meg på den andre sida for over skulle han.
Sporet gjekk han veldig bra. Var sikrare enn meg. Eg holdt han igjen ein plass og ville ha han tilbake til meg. Då protesterte han. Og jommen hadde han rett. Det var eg som var på feilspor. Slutten fann han enkelt. Eit veldig bra spor, men eg lurer stadig på om han går ved sida av sporet. Sporet var ca 1 time gamalt så det kan ligge ein del i fert spreidd rundt.

Ingen kommentarer: