søndag 15. november 2009

Ekko i slaget

Laurdag var det rundering igjen. Vi var mange i denne gongen. Då var det godt at alle hadde walkiar og hadde varma opp hunden og stod klar då hunden framfor var ferdig. Det gjekk så fort at det meste blei utydeleg :)

Ekko var hund nr 6 som skulle ut. Han varma godt opp og var klar til innsats. Og denne gongen var det ikkje eit einaste stopp for å tisse, snuse, sjå i lufta. Han sprang som ein helt, passerte fint og holdt eit kjempetempo. Eg var mektig stolt av han. Etter 10-12 slag stoppa vi.
Eg brukte lyd (innkalling ) 1 gong for eg vill ha han til å krysse på oppsida av myra og ikkje i den. Ellers var dette ei stille rundering. Eg gjorde omtrent ikkje anna enn å gå framover og snu ryggen til i rett tid. Resten av arbeidet gjorde hunden.

Hadde tenkt å trene på meldetrening i skogen denne laurdagen, men sidan eg skulle til Tau i familieselskap kutta eg det ut.

Eg har dei to siste gongene gitt han mykje vatn før vi dreg heimanfrå. Kanskje det hjelper han til å halde koken?

Ingen kommentarer: