onsdag 17. februar 2010

Eg er blitt utfordra

Lili (Hvite gjeterhunder) utfordra meg i går og det må eg jo ta på alvor. her er utfordringen eg fekk:

En liten utfordring:
1. Gå inn på bildemappa di"Mine bilder"
2. Velg den 4. eller 7. mappa.
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet.
4. Sett inn bildet i et innlegg og skriv litt om det.
5. Utfordre 4 nye, legg ut en link til de du utfordrer og gi beskjed til dem.

Her er det eg fann i mappe nr 7 og bilete nr 7

Biletet tok eg ifjor sommar (ja det kan vere varmt og grønt...). Ikkje så langt frå Preikestolen/ Preikestolhytta har turistforeininga laga 3 basecamp. Denne var telt som var i trea med hengebruer mellom dei. Skikkeleg fasinerande og spennande.

Eg utfordrar:

1 kommentar:

Anonym sa...

Gøy. Fantastisk det man har bilde av :)Ser spennende ut det ja :)