lørdag 13. februar 2010

Ei god arbeidsøkt

I dag var det rundering på Sviland. Det var kaldt, men sol som varma. Vi var 7 ekvipasjar. Ekko og eg var siste ekvipasje.
Vi tok oss tid til å prate litt om ka vi ville før vi sette i gang. Eg kom i seinaste laget og var nok ein av grunnane til at vi kom seint i gang med sjølve runderinga. Må lære meg å ta Ekko si vimsing for å unngå bilen med i tidstabellen om morgonen.
Men tilbake til praten. Den trur eg er viktig. Den som skal vere på midtlina får nokre signal om ka folk vil, Den som skal føre hunden får satt ord på det ho tenkjer og få tips om ka ho kan gjere. Mitt mål var: 1 lausbittmelding, figurant bli passiv og Ekko kome frivillig på skrått mot meg.

Vi fekk ein god luftetur før det var vår tur. Gro skulle vere på midtlina, Charlotte og Kari M figurantar. Eg hadde gjeve frå meg 2 lausbitt for å utfordre Ekko litt. Første melding gjekk veldig bra. Hentar, kjem inn, ventar til eg har satt på han lina og gitt han melding. Skal han ha minus på noko så er det utgangsstillingen. Eg kan nok trene på det elementet.

Å starte runderinga med ein lausbittmelding har han gjort fleire gonger. No skulle han gjenta suksessen på andre slaget. Fint ut, henta bittet, sprang forbi meg og ville tydeleg vidare over på neste side. Bittet i munnen heile tida. Blei ropt inn og såg litt forvirra ut då eg ville ha han i utgangsstilling. Men det var ingen problem å springe ut til figuranten då han skjønte teikninga. For meg var dette eit godt signal på at eg må fortsetje med eit par meldingar framover.

Etter dette gjekk vi over til flying. Ekko har ein veldig god fart. Han sprang frå figurant straks denne blei passiv. Han er flink til å skråne mot meg (framdrift), men farten er så stor at han greier ikkje å vinkle seg heilt inn slik at han spring beint ut. Altså blei det nokre bakoverslag. Godt det er utfordringar framleis :).
Alt i alt er eg veldig nøgd med utviklingen.

Etter at alle var ferdig, tok vi ein pause i sola og oppsummerte ka tankar vi hadde etter denne runden. Greit å skrive ned nokre ord om ka tankar ein fekk seg.

For å verkeleg setje prikken over i-en på denne fine dagen, så fekk eg første kaffikopp på terrassen i dag. Det går mot vår.


Bileta i dag er tatt med mobilen medan eg var figurant. Og dei to siste då eg lufta Ekko før det var hans tur.

1 kommentar:

Gro sa...

Han er nok klar for flere løsbittmeldinger nå ja. Kjekt at det går så bra.
Han er virkelig "i farta" under flyingen, og har bra fremdrift syns eg. Får rette han opp litt ved hjelp av noen harer du og kanskje??, he he.