torsdag 31. juli 2008

Framleis roleg sommartrening

Det blei ein del prat i varmen, men òg litt hjerneaktivitet for hundane i kveld.

Ekko starta med innkallingstrening. Eg har kjøpt fløyte av Marit og skulle trene med den for første gang. Denne gongen var det eg som stilte med den kvekkande anda. Trur hunden min er hekta på ting som lagar lyd. Tre kjempefine innkallingar. Han kom som ei kula! Freistinga i midten var null verd.

Han hoppa til og med inn i bilen (fekk ha med seg anda).

Neste var helsetrening. Denne gongen skulle han trene på det å setje seg og ha kontakt med meg når andre snakka til meg. Han er så fæl med å begynne å bjeffe når framandfolk snakkar med meg når vi går tur. Torhild og Silje kom bort, prata med meg og hadde godbitar i handa. Skikkeleg freista han. Det gjekk kjempefint, men då han endeleg fekk helse, blei han skuffa for det var Maja som var langt der borte han hadde tenkt å helse på.

Dene gongen ville han absolutt ikkje i bilen. Eg stod og stod. Han sat og han låg. Til slutt tok dei andre pause og eg gjekk lei. Bandt han til bilen og gjekk i frå. Då kom det klagelydar frå han. Etter ei stund kom det ein hund forbi. Den reagerte Ekko sterkt på. Etter at den var gått forbi ville Ekko i bilen....

Nå var vi tobeinte varme og trøytte. Siste økta i dag var å gå tur. Maja, Faya, Era, Pia og Ekko med eigarar. Gjekk veldig fint, men nokre hundar (mellom anna Ekko) har kjempegodt av å trene på å gå bak dei andre. Først, først, først peser dei. Etter kvart må vi trene på å gå på område der vi kan gå fleire i breidda slik at dei får kjent på det òg.

Etter at vi kom heim har det vore fotballkamp og forsøk på å drepe eit kaninøyra. No ligg det ein pesande hund under skrivebordet. Eg kan ikkje seie at Ekko er vanskeleg å få i leik. Han kan leike med seg sjøl, han kjem ofte og prøver å få meg med på leiken. Veldig kjekt og til tider slitsomt ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg og har god tro på turene våre etter trening. Ska bli spennande å se koss dei utvikle seg :-)