søndag 3. mai 2009

Altfor travelt

Vi er i live, men det har vore så mykje som ikkje har hatt med hund å gjere i dei siste vekene. Ekko har vore på kennel og skulle hentast av andre enn meg. Gjett kven som nekta å gå inn i annan bil? Akkurat. Då ville han heller tilbake til kennelen. Heldigvis kom eg like etterpå og fekk han inn i bilen min.

I helga var vi på besøk og Ekko fekk helse på ei jente på 17 månader. Ho var redd hund og spesielt store hundar. Heldigvis syntes faren at det var noko prinsessa måtte gjere noko med. Så ut på plenen med oss alle. Først leika eg med Ekko og ballen. Ekko ivrig og vill. Etterkvart syns prinsessa dette var spennande og kom seg ut på plenen. Først på far sin arm, så tett inntil han og etterkvart kunne ho gå tett forbi Ekko og seie "vovvov". Ekko var kjempeflink i leiken med henne. Låg og venta. Tok forsiktig ballen ho kasta og dytta den mot henne igjen. Og ho blei tøffare og tøffare. Hundemorhjarta mitt var veldig stolt av han som greidde å få jenta mindre redd store, svarte hundar.

Eg har så vidt hatt tid til å sjekke ein blogg og to i kveld. Og der ser eg jammen at Scotty og Faya gjorde det kjempebra på utstlling i helga! Gratulera!!

Vi har ikkje trent på lang tid, men satsar på å kome i gang i veka som kjem ;). Kryssar fingrane for det.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så gøy med livstegn. Har vært rart rolig fra dere. Blir nok deilig å komme i gang med treningen igjen :-)

Gro sa...

Har forstått at du har hatt mye "på gang" ja.

Tydelig at Ekko har barnetekke. Så kjekt at han kunne hjelpe den lille jenta. : )

Hvis det er en trøst så har kje eg heller fått trent noe i det siste. Satser også på "ny frisk" denne uka.