mandag 18. mai 2009

Ligg på teppet, musematte, target, spor med graspause

Treninga på området i dag blei ei fin økt med litt forskjellig. Eg starta med å legge to pølsespor. Det eine med enkeltbitar ganske jamnt. Det andre med godbitdepot. Desse fekk ligge 1 1/2 time.

I mellomtida hadde eg Ekko ute heile tida. Sidan det er så negativt å gå i buret, tok eg eit handkle og la ut. Dette fekk eg han til å gå og legge seg på. Til å vere første gongen fungerte det ganske bra. Kjørte ein del på fri-signal og leik.

I tillegg trente vi på musematta. Han fekk etterkvart ganske bra fart mot matta, me blei fort opphengt i å spise gras. Ei lita økt med target blei det òg. Får han ikkje til å snurre rundt, men han følgjer targeten fint. Problemet er at han flytter heile kroppen i staden for å vri seg når han skal følge targeten. Må finne på noko lurt der.

Til slutt gjekk vi spora. Det første fulgte han fint alle luresvingane mine, men han gadd lite å spise pølsene. Tempoet var fint. På det andre holdt han òg fint tempo og stoppa ved godbitdepota. Opplevde dei meir positive enn pølsebit i sporet. Rett før slutten av spor to, måtte han igjen ete gras. Stoppa lenge og åt. Eg bestemte meg for å stå nøytralt å sjå på. Var nysgjerrig på om han hugse jobben sin etter avbrotet. Og jammen fortsette han som ingenting då han var ferdig å ete. Rar hund. Godt jobba i sporet. Vil ha slik eit tempo framover....

2 kommentarer:

Gro sa...

Flink hundefører som hadde "is i magen" mens Ekko "beita", he he.
Kjekt å oppleve at han fortsetter etter oppholdet.
Sikkert lurt å trene litt på opphold slik at de blir vant med å "ta pause" for så å gå videre igjen etterpå.

Marit sa...

Så flink Ecco var på mandag. Når du nevner gress så har jeg alltid hørt at når hunder spiser gress er de dårlige i magen.
Ser for meg at snurr øvelsen er lettere når du bruker finger og i tillegg har han nærmere deg. Hm, det må jeg titte på en gang!