mandag 12. mai 2008

På trening igjen.


No var det lenge sidan vi hadde vore på trening, så i kveld var vi klar. Tenkte eg. Men så var ikkje eg så fokusert likevel. Skal ikkje klage på hunden. Han ville det meste han.

Det var tydeleg at det var andre pinsedag og solskin, for vi var 4 på trening. Ingeborg&Sander, Anne&Thelma, Ane&Charlie og oss. Thelma hadde løpetid så fellesdekken blei litt morsom. Ekko veit ikkje heilt ka det er, men vindretningen var god, så nasen var i retning Thelma. Sander hadde ikkje behov for fellesdekk i det heile. Han ville bare stå og snuse i lufta.. Dette har dei godt av. Eg turde ikkje gå langt frå Ekko. Kjente at det var såpass uro blant gutane at dei fort kunne la seg rive med om ein sprang. Men i staden for avstand, trente vi på "dekk" og "sitt opp". Eg set ein fot fram ved dekk for han legg seg på skrått. Det hjelpte. Sittopp-en var forferdeleg. Han hoppar eit steg tilsides og set seg på skrått. Så inntil ein kant med oss. No blei til og med sittopp-ane direkte med frambeina. Men straks vi gjekk frå veggen, kom dei med eit hopp. Hm. Dette må det terpast på.

Etter pause tok vi meir trening på dekk og sitt opp. No stod eg framfor han. Det er tydeleg at eg bruker kroppen som signal. Då eg oppdaga det, stod eg stille og gav kommandoane. Det var lite futt i det han skulle gjere då. Så no må eg trene på å stå i ro og kun bruke kroppskommandoar eg vil ha.

Vi hadde òg ei lita økt med sitt på avstand. Gjekk greit, men han vil gå eit steg mot meg før han set seg. Må trene meir på det òg.

Sidan dette var mykje terping og Charlie skulle trene på å følge matmor som gjekk bakover, tenkte eg at det var noko vi òg måtte ta fram. Alt for lenge sidan. Så eg sjangla bakover og Ekko var litt ukonsentrert. Men då Kvakki kom fram, blei det fokus og kjappe sitt og stå medan vi gjekk. Kjempebra!

Og heilt til slutt blei det biltrening. Klikk for frambein i bilen, klikk for heile seg, fullt lov til å hoppe ut. Slik dreiv vi på til han til slutt bare stod i bilen for han gadd ikkje hoppe ut igjen.










Charlie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Ekko!
Ja det ska ikkje ver lett å forstå seg på alle disse luktene i luftå :) Men syns du var flink eg, som klarte å konsentrera deg om det matmor di ville.