lørdag 31. mai 2008

Stemningsrapport frå kveldstur

I dag har det vore så varmt at det ikkje har vore verande ute for ein stor svart hund. Men han har ikkje vore heilt sløv. Han ville tydeleg trene og så låg det ein metallapport rett framfor meg.. altså trente han på det. Ikkje akkurat på programmet, men det er jo viktig å trene på ulike gjenstandar så kvifor ikkje. Litt ekkel syntes Ekko. Vi kom så langt at eg kunne halde den og han ha munnen rundt, men halde fast - nei takk!

Kl 20 syns eg det var temperatur som kunne tillate tur. Tenkte at eg skulle gå ein roleg tur rundt Mosvatnet. Ein flott tur som fekk meg i godt humør. Det levde rundt vatnet.

På campingplassen var feriefolket er i gang. Mange sat utanfor bobilen med vinglaset og ei bok, andre var meir loffarar med motorsykkel og tomannstelt.
Fort oppdaga vi at mange hundefolk hadde tenkt det same som oss, så her fekk vi trent litt på møtene.

Småbarnsfamiliar var ute og koste seg på plenane.
Eit ungt par spelte badmington. Eg begynte å tenke på kor god trim det der er. Og lenge sidan....
Eit gamalt par hadde funne seg ein benk med utsyn over fuglelivet.
Ungdomar kom i grupper. Tydeleg på veg til ein fest i ein eller annan hage.
Pent kledde vaksne kom på sykkel. Dei sakna nok dei gamaldagse syklane med skikkeleg brett og korg framme, for gåvene dei hadde med seg, måtte dingle litt hjelpelaust på dei moderne syklane. Men sikkert kjekt når dei slepp drosje i natt.
I ein hage hadde dei slått opp partytelt og der var det midt i talane, trur eg. Ekko syntes vi skulle gå der inn. Hadde han lese menyen kanskje?
Noen hadde tenkt at kroppen trengte meir enn brunfarge denne dagen og var flittig i gang med joggeturen.
Andre var tydeleg på veg til ein gamal veninne, ein pubrunde i byen eller kanskje begge deler? Alderen på eit par av damene gjorde at eg tippa veninnekveld på Eiganes.

Ekko måtte stadig ned til vatnet for å drikke. I tillegg hadde eg med ekstra vassflaske til han. Alt gjekk med.

1 kommentar:

Gro sa...

Herlig beskrivelse av observasjonene på en kveldstur...... : )