tirsdag 10. februar 2009

Ekko står for harde livet.

I desse vakre vinterdagane burde eg tatt mange fine treningsbilete, men eg gløymer stadig kamera.

I dag har eg trent med Marit og Jan Inge. Og denne gongen hadde eg med meg kamera. Men hugsa eg å bruke det... Nei. Så motiva er frå terrassen. Og sjå bare på rosmarinplanta: Den gjev blaffen i frosten, og struttar og luktar like godt som om sommaren!

Målet var i dag å trene på ståen og meldetreninga.

Ekko stod som ein påle! Eg gjekk til og med rundt han. Då begynte eg å setje på kommando..
I siste økt fekk eg han i utgangsposisjon, vi begynte på fri ved foten. Han tilbaud stå under marsj (!). Eg gjekk vidare, gjekk tilbake og stilte meg ved sida av han. Og jammen stod han der heile tida. Imponerande.

På meldetreninga har eg gått eit trinn tilbake for eg oppdaga at eg hadde rast litt fort forbi eit trinn. Nemleg treninga på å springe frå figurant til førar og tilbake igjen.
I dag var Jan Inge figurant og han var kjempekjekk syns Ekko så giret for å springe tilbake til figurant var høgt.

Ekko starta ute hjå Jan Inge. Han la bare lausbittet i snøen. Eg stod 20m lenger borte og såg på han. Ekko plukka opp bittet, kom i stor fart inn, sette seg i utgangsposisjon ein halv meter framfor meg (kvar gong gjer han det. Full fart inn, rundar meg og set seg i flott utgangsstilling han halv meter for langt framme). Han blir feila, rettar seg opp, framleis med bittet i munnen og spring som ei kule ut igjen straks han får kommandoen. Siste gong sette eg på han line og klikket i låsen var tydeleg eit sterkt signal for då venta han ikkje på min kommando. Klikket i låsen var kommandoen :).

Vi diskuterte det å trene og trene utan å konkurrere. Eg er einig i at ein konkurranse hadde puffa oss litt. Eg trur ikkje eg kan stille med Ekko på grunn av at eg er så usikker på reaksjonane han vil få når han skal ha ukjente hundar nær seg. Men eg vil gjerne trene som om eg skal konkurrere. Det skal vere brukskonkurranse både på Kverneland og på Sviland i mars. Det hadde vore kjekt å filme for å sjå korleis det er.

2 kommentarer:

Gro sa...

Så flott at det går så bra med "ståen" og meldetreningen. Godt jobba.

Ikkje lett å vente på kommando når han har så lyst å løpe ut til belønningen, he he.

Anonym sa...

Godt jobba Ecco! Du har blitt en reser!!
Fortsett sånn!!