mandag 16. februar 2009

Hundtränaren veke 7 (9/2-15/2)

Så var ei veke til forbi. Utruleg kor fort ho går. I går bestemte vinteren seg òg for å gjere livet litt trist for oss som har storkost oss med snø og sol. Bileta er frå ein tur i nærmiljøet. Ekko syns at alle turar bør inneholde sporgåing (særleg i snø), så lager ikkje matmor ei løype, lagar han ei. Då er det bare å følge med.

Veka starta med at eg syns Ekko var rar. Det var lite som var kjekt. På treninga måndagskvelden, trente eg aleine og då vakna han til liv igjen. Men han har hatt fleire slike reaksjonar i løpet av veka. Litt deprimert og lei seg??

Denne veka har vi trent på:
  • Stå (dra ut tida). Gjekk stadig betre i løpet av veka
  • Fellesdekk. Denn gongen har eg trent litt meir på at det ikkje skal skje noko.Ikkje kome så langt eg vil her.
  • Å setje snuten i handa ved innkalling. Blei inspirert av artikkelen i Canis 1/09.
  • Meldetrening. Fokus på trinnet: figurant- førar- figurant. Gjekk bra, men kan fortsatt trenast på.
  • Buret og han har hatt gode og dårlege dagar.
  • Omvendt lokking med lukka hand. Å kunne trene med godbitane i handa utan at han bryr seg. Fokus på meg. Her må det trenast mer for her har vi øvd inn ein fæl uvane.
  • Fri ved foten. Startar på skratsj.
  • Enkeltslag. Sjå laurdagens blogg.
  • ID-spor
  • Tur med andre hundar laus: Vi har hatt eit par fine turar, men eg ser eg skal vere på vakt når unghundane kjem. Då er ikkje Ekko alltid snill.

Hm. Han gjer mykje forskjellig i løpet av veka denne kameraten min. Denne veka er målet å få på plass omvendt lokking (sjå over) og fri ved foten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja stakkars Ekko. Han var vel litt syk da i starten på veka. Det hender jo og at hundene våre ikke føler seg helt vel.

Du e god som klarer å holde opplegget ditt Aud Venke.

Aud Venke sa...

Du har eit poeng, Elisabeth. Ekko skal alltid vere i godt humør han. Men sjølvsagt kan jo han òg ha tunge dagar ;). Ja, eg greier delvis å halde opplegget mitt, men sviktar på håndteringstreninga. Gløymer den for ofte.