søndag 8. februar 2009

Evaluering av veke 6

Så var det tid for å sjå gjennom Hundtränaren igjen. Har eg gjort det eg planla?

Avlevere leike.
Den går ganske fint etterkvart.

Stå under marsj
Måtte gå litt tilbake. La kommando på for tidleg. Men han greier å stå frivillig lenger no.

Kloklipp
Her er eg sløv for dette liker eg ikkje å trene på.

Fellesdekk
Er flink under forstyrringane.

Springe fritt
Han har hatt eit par turar fritt i skogen denne veka. Fann ikkje fløyta på den siste turen så etter den første panikken, måtte eg teste den andre lyden ;). Og vi hadde fleire kjempefine innkallingar der han kom i fullt firsprang då eg ropte "Jihaaa!!" (fann ut at den ber mykje betre enn namnet). Han bleipremiert med drakamp.

Triks
Eg trur bare eg seier at eg gler meg til triksekurset til Christin og Siri for her er eg så lite uthaldande. Blir hunden frustrert, blir eg det òg.

Det blei ikkje rundering denne veka. Vi har brukt ein del tid på leik i snøen. Drakamp i snøen er kjekkast syns Ekko.

Veke 7 er måla:
  • Avlevere leike - ute på feltet ( teste ut om ballen framleis er for sterk)
  • Innkallingstrening. Blei inspirert av Canis (bladet som kom forrige veke) og har lyst å teste ut den måten å trene det inn på. Men no har eg eit spørsmål til lesarane. Eg bruker handflata til levering av leike, bør eg bruke noko anna ved innkalling. Eg vil jo eigentleg det same, nemleg at snuten skal inn i handa. Ka tenkjer de? Bør eg ha to ulike signal eller kan eg bruke det same?
  • Kroppshåndtering. Ja, det er klotrening, men eg tar med meir.
  • Kjede deler av ei øving (jmf forrige innlegg)
  • Fellesdekk. No er utfordringa ligg i ro og ingenting skjer.
  • For meg er målet: Halde fokus og sjekke utviklingen melom kvar økt.

Det kan jo sjå mykje ut, men fleire av punkta er meir vedlikehald enn nye.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du ønske hunden skal levere i hånda, så ser ikke jeg noe i veien for det. Men jeg er jo ikke akkurat noen ekspert på apportering eller avlevering. Vet jo ikke hva konkurranse regler sier om det.