mandag 23. februar 2009

Sol, grøne jorder og litt trening

I dag var vi på tur saman med Elisabeth og Faya i finveret. Elisabeth hadde med seg kameraet så eg håper ho fekk tatt nokre fine bilete av dei firbeinte. Eg hadde bare med mobilen så eg fekk til desse :). Det var deilig å gå i sola og la hundane springe og leike rundt oss. Faya tør meir og meir bli med Ekko i leiken. Veldig kjekt.

Etter turen var det ein liten pause før det var trening. I dag var det Sander, Pia, Dea og Ekko som skulle bruke hjernen. Ekko fekk trent på melding med lausbitt. Gjekk fint. Han hadde til og med eit par der han sette seg ved sida av meg i staden for framfor. Bra!

Vi prøvde og på lineføring. Eg får ikkje Ekko nær meg. Lurer på om det har med storleiken på hunden å gjere. Ingeborg gav meg eit tips, no skal eg teste ut det. Elles nærmar eg meg at eg seier at godt nok, er godt nok :(.

Vi avslutta kvelden med innkallingsleiken. I dag var guten veldig flink. Han lot seg ikkje lure ein einaste gong.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flinke dere er! Det går stadig fremover med dere:)
Håper dere vil være med på torsdag kveld også for da er vi klare!!

Anonym sa...

Det var ein kjekk tur. Må nok gå der igjen ein an gong :-)

Glede meg te å trena igjen på torsdag. To uker uten trening føles som ein evighet.