søndag 9. mai 2010

Rundering med figurantfokus

Så var det den første laurdagen etter kurset. Vi skulle prøve ut det vi hadde lært. Ikkje bare lett å hugse alle dei detaljane vi hadde fått tips om.
Denne laurdagen var vi 8 stykk så vi delte oss i to slik at alle kunne få to økter. Eg var opptatt av figurantarbeidet og meldetreninga og ville ha med meg Marina og May Karin som figurantar. I tillegg til dei, blei Kari L med oss. Vi fekk tildelt eit "nytt" område på Sviland. Spennande og det fungerte godt for hundane våre.

1.økt var det å repetere meldinga. Først frå meg og rett i leik, så mellomstasjon, så frå figurant via meg og så heile. Ekko storkoste seg. Figurantane May Karin og Marina gav alt så det var så her var det fryd. Vi såg at han likte blandingen jakt og drakamp. Då May Karin velta seg i graset og han måtte hoppe over henne for å få tak i leika, var han heilt yr av glede. Å springe ut til figuranten var kjempekjekt.

2.økt var det enkeltslag med melding. Nå gjekk Kari inn for Marina. Då skjedde det noko som overraska meg. Ekko gav alt i leik hjå May Karin og ville bare ha godbitar hjå Kari. Kan det vere fordi han ikkje hadde leika med henne før? Kanskje eg må varme han litt opp påå figurantane? Han var tydeleg meir ivrig etter å springe ut der May Karin var. Han leika litt på slutten hjå Kari, men ikkje med same iver. Altså må eg prøve det igjen og la Kari få leike med han før vi startar runderinga.

Sidan vi var fire, lagde vi oss eit system der den som nettopp hadde hatt hunden ute skulle vere på midtlina og medan vi venta på at midtlinegeneralen kom, la vi oss ut og så korrigerte bare den  på midtlina når ho kom. Blei veldig effektivt og fungerte veldig bra. Det hjelpte nok at vi hadde hatt ein times briefing på førehand om ka dei enkelte ønskte seg ut av treninga si.

Det mest fantastiske denne dagen var at vi sveitta i sola. For første gong var det godt å vere på Sviland UTAN stillongs ;)

3 kommentarer:

Gro sa...

Kan veldig godt være at han trenger "varmes opp" med lek med figurantene først,ja. Iallefall de han ikke er så vant til å leke med.

Var greit med delingen på lørdag. Så ut som et effektivt system dere laget. : )

Tone sa...

Så flott at figurantene klarte å fyre ham opp :-)
Du kan nok også oppleve at han velger "bort" noen figuranter, dvs at han synes noen er kulere å leke med enn andre... slik er det bare og hundene vet best akkuratt her (også).

Aud Venke sa...

JA, eg må nok sjekke dette meir ut, Tone. Av og til vanskeleg å seie nei til nokre figurantar. Vi er jo så snille i gruppa vår :). Men det eg såg var i alle fall ein som sjøl velgte kven han ville gje alt hjå.