lørdag 29. mai 2010

Solskinstrening med litt startdramatikk

I dag var det bare May Karin og eg som kunne trene. Heldigvis har May Karin ein sprek familie så mann og son stilte som figurantar. Treningsstad var Sæland.

Først gjekk vi med hundane for å planlegge ruta. Ekko begynte brått å dra kraftig i båndet. Eg slapp han for han vel ofte å kome tilbake straks han har snust ut det som låg litt for langt borte. Denne gongen gjekk det ikkje slik. Han sprang og sprang. Var ikkje til å kome i kontakt med. Tydeleg på sporet av eit eller anna. Vi bare gjekk vidare for det er ingen vits å rope på ein slik tornado. Omsider var han i kontaktmodus og eg fekk han inn. På veg tilbake la han seg brått rett ned. Ville ikkje gå vidare. Det verka som om han hadde vondt bak. Vi undersøkte labbane, men fekk ikkje røre han bak. Brått begynte han å kaste opp. Hadde han blitt bitt av ein orm? Merkeleg når ein tenkjer på tempoet han spurta rundt med. Molly hadde ein kapsel med tablettar på seg, så vi gav han eit par av dei for å vere på den sikre sida.
Etter ei stund fekk eg han med meg. Han halta litt, men det såg ut til å gå over. Eg konkluderte med at det var hoftene som hadde trøbla litt for han. Det var langt tilbake til bilen og han strevde litt med å gå inni.

Vi trente med Molly først slik at Ekko fekk kvile.

Ekko skulle trene med lausbitt. Figurantane var instruert i koss dei skulle gå fram med leik og godbit.
Første slag gjekk fint. Han kom inn med bittet, sprang fint ut og leika med fryd. Slag to likeeins. Slag tre: fint ut, men slapp bittet nokre meter frå figurant. Ingen premie. Blei sendt over på neste side. Nå tok eg påveknad for å vere på den sikre sida. Gjekk veldig bra.
Tok påverknad på slag 5 òg. Her gjekk alt greit fram til han skulle vise figurant. Då tok han meg med på ein tøysetur i staden. Ingen premie.
Slag 6 trengte han oppmuntring for å kome heilt inn med bittet, men elles gjekk det fint. Slag 7 kom han tilbake utan bitt. Sprang flott på slag 8, men var tydeleg trøytt. Slag 9 gjekk kjempefint. Han skulle opp ein bratt bakke med lausbittet til meg og var tydeleg pest. Fann figurant og leika bra. Premien var eit bad i elva :)

Andre økt fekk han bruke flying. Vi tenkte litt på at han faktisk hadde fått motgift i form av tablettar og var litt slapp. Men det viste ikkje på flyingen. Han er ein fryd å sjå på der han arbeider seg framover.

Ei fin treningsøkt der vi ikkje såg meir til smertene.

Etter det har eg olja halve terrassen og skal no begynne med alt kontorarbeidet som ventar.

2 kommentarer:

Vardegjengen sa...

Så ekkel start da. Det va nå ei guds lykka at han kvikna te. Hadde vært vanskelig å bera han tebake te bilen.

Gro sa...

Uff, det var litt skummelt. Håper alt er bra med han nå i ettertid også. De tablettene vi gir hundene er ikke motgift mot ormegifta, men kortison for å avhjelpe evt akutte allergiske reaksjoner og dempe smertene/evt hevelse som kan oppstå ved bitt.
Kjekt dere fikk trent selv om dere var bare to :). Ser ut som det stadig går fremover med meldetreningen.