onsdag 26. mai 2010

Vi er i live

Det er ganske så taust frå meg for tida, men vi er altså framleis i live. Dagane er bare i travlaste laget slik dei er på denne tida av året. Vi bruker fritida til turgåing, har vore ute på reise osb. Ekko er kjekk og grei å ha med seg rundt i kring. Han har stadig positive opplevingar i møte med andre hundar (jadå, der er nokre negative òg).

Eg les bloggar og ser at det skjer litt rundt i kring. Godt er det. Og så er eg litt valpesjuk, men det skal eg ikkje gjere noko med. No har eg endeleg fått det godt i hundelivet: Ein grei hund med passe oppseding, ein som taklar å vere aleine mykje osb. Men må innrømme at då eg las om denne koblinga blei eg litt dårleg... http://www.hayabusas.se/planerade_valpar.html

Ein liten curly.. for ei lukke det ville vore. Men mi tid kjem nok ein gong.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja det såg nok veldig fristande ut. Men sant nok, de tid komme. I mellomtiå får du bare nyta den gode hunden du har lagd :-)

Gro sa...

Uff ja, det er en spesielt travel tid for dokker rektorar nå.
Austrått er ikke tatt ut i streik da? Hos oss er kun skolekonsulent tatt ut foreløpig, og godt er det.
: )
Det er forresten da en ser hvor mye en skolekonsulent egentlig gjør, og betyr for skolen.

Du får ta fram kosehundvalpen (Isi) når valpetranga blir for sterk, he he... : )