søndag 9. mai 2010

Spor og slalomtrening

På måndag var det brukshundstrening på området. Eg starta med å legge eit spor for Ekko på ca 400 m. Vi hadde fordelt området mellom oss for vi var fleire som ville gå spor denne kvelden.

Mens sporet godgjorde seg, trente vi slalom og hopp. I tillegg hadde eg nokre eksplosive startar på Ekko. Han er blitt flink til å sitje på nåler og vente på kommandoen "kom".
I slalom har han gjort store framsteg. Det er enklare å gjere fleire pinnar utan å tulle. Eg prøvde å setje saman litt hopp og slalom. Då blei han så ivrig at det blei annan kvar pinne i slalomet. Må nok trene på det òg.

Sporet gjekk til tider i fortaste laget og han hadde eit avhopp der eit dyrespor fenga litt for mykje. Tok seg godt inn igjen og fortsette veldig bra. På slutten hamna han litt påsida av sporet. Han såg ein joghurtboks. Den hadde eg òg sett då eg gjekk sporet og eg hadde tenkt. "alt folk legg frå seg i naturen". No såg eg at det nok var ein slutt på eit spor for det var sløyfer i nærleiken og dei var ikkje mine :). Fekk Ekko til å legge boksen ned igjen og vi vandra vidare. Og rett nok, nede i skogen høyrte vi nasen til Era. Sporet mitt hadde altså kryssa Torhild og sluttane låg like i nærleiken av kvarandre. Heldigvis såg ikkje dette ut til å bry Era. Altså fekk vi oss ein lite planlagt sporkryssing.

Ingen kommentarer: