søndag 30. mars 2008

Sportrening i regn

I plaskregn og med klokka stilt ein time fram var Silje og eg klar for å trene hundane våre på Sviland. Sidan vi var bare to, blei det sportrening. Ekko har gått litt pølsespor, Pia har ikkje gått spor. Eg hadde lyst til å begynne å tenkje ID spor med Ekko.

1.spor:
Underlaget var granskogbotn. Eg la votten min ved startpunktet. Gjekk først med Silje rett bak eit kort stykke. Silje svingte til venstre, eg til høgre. Gjekk litt til og la godbitskåla bak eit tre.
Resultat: Han starta fint, rota litt i svingen, men fulgte sporet mitt og fann premien. Det verka litt tilfeldig for nasearbeidet var litt latmannsarbeid....

2.spor:
Vi flytta oss ut i eit område der det var litt meir grønt langs bakken, men framleis skog. La votten ved startpunktet med ein godbit på toppen. Vi gjekk i same rekkefølge som sist. Denne gongen fulgte Silje med når eg svingte ein gong, men før neste sving gjekk ho til venstre og eg vidare til høgre. Laga ein sving etter det òg. Stor godbitpott på slutten. Eg la òg ein liten pølsebit ved kvar sving.
Resultat: Nasen i bakken og eit visst tempo veldig bestemt i rett retning. Virra litt der vi skilte lag, men kom seg fort inn på linja igjen og rett forbi premien. Men oppdaga fort at han var ute av kurs så det var ikkje mange sekunda før han var i mål.

Han hadde nokre spor til som gjekk like fint, før eg tok finalen med eit lengre og vanskelegare spor.
Siste sporet:
Underlaget er brun skogsbotn, trerøtter,litt myr og litt mose.
Eg gjer som dei andre spora, legg votten ved starten. Silje går bak meg eit godt stykke (gjennom svingar). Det siste strekket går eg beint, men kjem til ein liten bekk. Legg ein godbit i fotmerket mitt rett før eg hopper over bekken og eit like etter at eg er over. Går litt til og legg ein stor premie bak eit tre.
Resultat: Nasen og hjernen er straks kobla på, og han går avgarde i høgt tempo. Tek alle svingane, går til bekken og hopper over utan å ta godbitane. Deretter rett på premien. Eg kunne gullforgylt han!

Nå fekk han bare mine lukter som det rette sporet. Det må jo endrast på og vil nok gje ei større utfordring. Men dette var kjekt!

Pia gjorde òg store framskritt for kvart spor. Sidan ho ikkje hadde gått spor før, brukte vi godbitar i oppstart og ved dei første spora litt ofte for at ho skulle skjønne at nasen måtte vere i bakken. Dette gjekk så bra at vi raskt minka på pølsebitane, la bare ved oppstart og i svingane. Eg gjekk ikkje i fotspora til Silje ved dei siste. På siste spor, var ikkje hunden i tvil i ein einaste sving. Halen i veret og nasen i bakken direkte til mål!

Ekko avslutta med tre øvingar på lausbittmeldinga si. Like vellukka i dag. Og når han i tillegg kom inn på innkalling då det kom ein gjeng joggarar mot oss (som hadde hund i band oppdaga eg etterkvart... var ikkje rart han stod litt rådvill før han kom til meg), må eg vel seie at dette var ei svært vellukka trening.

Silje og eg var hjartans einige om at hadde det ikkje vore for den der vesle detaljen med atferdsproblema så hadde vi hatt perfekte hundar............. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gøy.Glede meg te eg og får muligheten te å varra med igjen. Han tar ting ganske tjapt han Ekko. Du kan varra stolt av han og ikkje minst stolt av deg sjøl så har klart å få han te å bli så god.