lørdag 4. april 2009

Det er VÅR!


Vi vakna til skikkeleg morgontåke i dag. Det lova ein flott dag. På veg mot Bore, måtte eg bare stoppe og ta bilete av tåka som låg over låglandet, medan Ullandhaug var i sol. Då eg kom fram til Bore, hadde eg alt fått skikkeleg vårlukt inn i bilen (møkkalukt) og sola hadde vunne over tåka. Blå, blå himmel!


I dag var det 5 hundar og 4 kvinner som skulle rundere. Silje og eg ville ha overvêrsøk først. Var litt spent for det var ikkje mykje vind. Men det betra seg. Først ut var Pia. Ho er skråsikker på overvêr. Fann alle og storkoste seg.

Ekko hadde eit godt tempo han òg, men eg stoppa eit par forsøk. Var sikker på at dei var tull. Dumme meg. Det viste seg at det var ein figurant der. Han sleit litt med å finne den eine figuranten, men jobba godt og gav ikkje opp. Vinden endra seg litt i løpet av overvêrssøket, noko som gjorde det litt meir innvikla.

Her er Dea og Sita i arbeid. Dei var flinke begge to. Dea måtte ta seg ein ekstra tur for å sjekke ut traktoren, men greidde å snu før ho var framme. Det var visst skikkeleg spennande med motordrevne saker :-)

Andre økta runderte vi. Då var Gro Anita og Sita reist så vi hadde ingen på midtlina. Det gjekk greit det òg. Ekko kom på innkalling, hadde fin framdrift og passert like ved meg. Det blei ei god økt.

Etter runderinga måtte eg bare ta litt våronn i terrassekassen. Fram med T-skjorta! Ekko slokna på terrassegolvet. Det var godt og varmt. Etterkvart så varmt at han rømte inn.

1 kommentar:

Gro sa...

Å det så deilig ut med overværstrening på Bore i det flotte været!!!
Men masse kjekke bilder og rapport gir meg jo nesten følelsen av å ha vært der.....