fredag 3. april 2009

Vi shaper i veg

Så var det tid for ein ny torsdag på kurs med Arne. Sist veke skulle vi shape snuten ned i eit hjørne i ei eske. Eg var ikkje komen heilt i hjørna med Ekko. Vi sleit ein del med at det var labbane han hadde fokus på, men etterkvart løsna det. Etter ei økt på kurskvelden og ei økt i kveld, har snuten ofte vore nedi hjørnet eg bestemte meg for. Men kor sikker han er på at det er det hjørnet, er heller tvilsomt. Må nok arbeide ein del til før eg begynner å shape han til det neste hjørnet. At hunden likar shaping er tydeleg. Han vil trene heile tida :).

Den andre shaping oppgåva på kurset var å få hunden til å ha begge labbane i stolen og snuten i stolryggen (heilt forgale å lære Ekko det, han har jo ikkje lov å gå i stolane...). Fram med campingstolen. Ekok tok fort at snuten skulle i stolen. Etterkvart kom ein labb. Så langt kom vi.

Etter pausen var det trening på apport. Arne er utruleg flink til å vere tydeleg på detaljane. Der eg har lett for å slurve. Marit og eg jobba saman. Og for begge handla det om dummiar. Vi har hundar som er litt heite på dei. Då fekk vi utfordringa: Korleis få hunden til å ikkje la seg stresse opp av at eg kastar dummy, men som sit roleg og ser på? Marit kasta og straks dummien trefte bakken skulle eg klikke. Etterkvart skulle eg vente med klikket for å sjå om hunden såg frå dummien og opp på meg. Då blir det klikk igjen. Dette for at han roleg skal sitje medan dummiar sprett rundt han. Ekko fiksa det greit. Det som var vanskelegare var å få han til å sitje. Han ville rygge, hoppe, dekke osv... Men vi greidde det til slutt.

Som vanleg avslutta vi med konkurranse. Reine 17.maistemningen. Skei med potet (heldigvis ikkje egg) som vi skulle frakte frå punkt A til B og tilbake. Hunden skulle gå med slakt band ved sida av (og førar halde bandet i same handa som skeia). Skikkeleg morsomt. Vi vann :-)!

Leksa i påsken er å drive med luktdiskriminering. Vi fekk ei oppgåve til, men den hugsar eg ikkje.

Bileta er ikkje frå kvelden, men forrige helg.

Ingen kommentarer: