søndag 27. april 2008

Lausbitt, ID-spor og ro

I dag var gråveret her, men det blei ei fin trening i Skjævelandsskogen. Det er stort sett lunt der. KL 0930 møtte Ingeborg m/ Sander, Anne Lise m/Scotty, Silje m/ Pia og vi til ei variert treningsøkt. Vi brukte litt tid til å diskutere ka kvar enkelt ville med treninga. Det var smart for då kunne vi òg gje gode tilbakemeldingar.

Vi starta med rundering. Eg hadde bestemt meg for at eg skulle trene på lausbitt. I utgangspunktet var jo planen å følge skjemaet for baklengskjeding av lausbitt, men så får eg jo brått lyst til å ta to ting om gongen. Altså blir han sendt ut på enkeltslag, henter lausbittet, kjem tilbake ( men spring vidare til neste figurant (flying slår inn). Han kjem tilbake på innkalling. Set seg , får på seg ei langline og spring fint ut og viser funn. Dei to neste rundane har han forstått teikninga. Spring og hentar lausbitt, kjem inn og blir sendt ut på nytt. Men etter det byrjar rotet. Figurant går for langt ut (typisk at vi går for fort fram..). Første del går fint. Han hentar, kjem inn, men syns det er heilt uinteressant å springe ut til figurant igjen. Luktene i skogen er meir interessante. Dumme meg. Nå må eg snart lære. Eg skal følge planen eg har sett opp, nemleg trinn 3 i baklengskjeding av lausbitt/fastbitt ( så artikkel i margen).

Neste utfordring var eit vanleg spor med litt pølser i starten, litt i kvar vinkel og mange på slutten. Han var lite interessert i pølsene, men fulgte sporet greit.

Utfordring 3 var ID-spor. Vi prøvde denne gongen å legge spora i medvind, men bomma litt på Ekko. Han fekk litt sidevind så vi blei diskuterande om han gjekk litt nedanfor sporet og tok det på ferten eller om han gjekk i sporet. Det er nok truleg ein blanding, men eg må jobbe med å få eit godt medvindsspor.
Alle hundane tok ID-sporet kjempebra. Dei var aldri i tvil om ka lukt dei skulle følge. Dette må vi gjere meir!

Utfordring 4 var å ha alle hundane ute på same tid og i band. Her var målet å kunne spasere forbi kvarandre med slakk line og ein hund som tar kontakt med oss. For Silje og meg var det viktig for vi har altfor mykje trent på dette på faste plassar, altså går dei i treningsmodus.
Det gjekk kjempefint. Vi gjekk deretter inn i skogen med dei. No kunne dei risikere at det var ein hund bak, framfor, på sida osv. Etter kvart kom vi nærmare og stod stille og premierte rolege hundar som tok kontakt med førar. Kjempefin økt. Nå kjenner jo desse hundane til kvarandre, men eg trur det er smart å trene litt slik for å få dei vane med at andre hundar kan vere nær overalt utan at hundane treng ta kontakt med kvarandre.

Siste utfordring i dag var bilen. Ekko var roleg etter denne økta i skogen og kom med ned til bilen. Eg opna døra og sette meg der. La ein godbit i bilen. Ekko tok to labbar inn i bilen, fekk klikk og ein godbit til. Hoppa ned og eg gjentok det same. I blant var godbiten langt inne og han måtte inn med heile seg. Fekk stor premie og nytt klikk før han hoppa ut. Slik dreiv vi på ei lita stund, så fekk han mange godbitar og eg stengte bildøra med hunden inni. Fin avslutning på ei god trening.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Rart at me tobeinte alltid e så frista te å gå for fort fram. Det e nok hurry syndromet :-)

Aud Venke sa...

Ja eg trur eg har det syndromet i mellom. Blir sur på meg sjøl. I staden for å gje guten gode sjansar til å lukkast, set eg hinderet så høgt at han må rive.

Gro sa...

Du og du så mye dere har fått trent på. Kjempegode e dokker!!
Når det gjelder løsbitttreningen så er du ikke alene nei om å ønske rask fremgang og gå for fort frem...., men det viktigste er jo at du skjønner hva som skjer, og kan lære av det. :)

Det er nok lurt ja å ikke bli fristet til å sette meldingen inn i søket før den sitter 100%.

Anonym sa...

Ja, vi fekk gjort mykje. Var bare 4 og tok korte runderingsøkter. Det er jo dei som tek tid. Vi rakk til og med å drikke kaffi :-)