onsdag 9. april 2008

Vi òg kan .....

Elisabeth lot seg utfordre av forrige innlegget mitt om frisignal. Og eg kunne ikkje vere dårlegare. Ekko tok teikninga fort. Her skulle han sitje og bare la det drysse rundt av godbitar. Eg filma flere småsnuttar. I dei første er hovudet halvveges i golvet mellom kvar gong han ser opp. Men på den siste blir han rankare. Det er ikkje vits i å ha snuten i bakken. Det er ein godbit han ikkje greidde å la ligge (den ramla rett framfor beina), men eg syns han tok seg fint inn og forsynte seg ikkje med resten. Fleire av dei siste kom rett ved beina.

Vi bruker litt av same idèen på tur for tida. Når Ekko drar og vil bort til eit eller anna han ser, ber eg om kontakt, forlangar ein på plass og seier deretter versegod og blir med han bort til det han ville (han er jo trass alt i band). Eg er ikkje blitt så rutinert på det at det skjer kvar gong, men eg øver på det :-)

4 kommentarer:

Marit sa...

Helt fantastisk å se Ecco jobbe! Du er kjempeflink!!!----og veldig målrettet. Det er det som gir resultater.
Marit

Anonym sa...

me trenge vel ingen Fanny for å bli fantastske vel Ekko :-)

Faya

Anonym sa...

Takk, Marit. Det er jo kjekt å jobbe når ein ser det går framover. trur vi er i flytsone akkurat no :-)

Anonym sa...

Hei Faya.
Eg går inn for at me begynne me dyre kurs for å visa dei andre ka me kan. Så kanskje dei tobeinte har råd te ennå bedre godbitar te oss??