lørdag 7. juni 2008

Rundere i varme - då er det betre med bad...

I dag skulle vi endeleg rundere igjen. Trur nesten det er to månader sidan sist. Til Bore med oss. Eg sette meg fast i sanden, men fekk heldigvis hjelp av ein sterk ung mann. Det var Marit og Jan Inge med Punky og Ekko og meg i dag.

Første økt var enkel flying. Ekko sprang direkte ut når vindretningen var til hjelp. Men han tok spor den andre vegen. Han starta med god fart, men på den sida der han ikkje hadde vinden til hjelp blei han fort usikker. Stoppa han etter 5 slag.

Andre økt var med lausbitt. Her var begge figurantane synlege. Dei sat med lausbittet i handa. Eg sendte Ekko ut på enkeltslag. Han plukka fint opp bittet, men kan springe fortare inn. Går roleg inn på plass og i 2 av 3 gonger venta han med å spytte ut lausbittet til eg sa takk. Sat til eg hadde tatt på han bandet og bede han "vise mann". Då kom farten. Han sprang til figurant for å få godbit. Eg kan skulde på varmen, men eg er ikkje sikker på om det var den heller. Trur eg kanskje skal gå litt tilbake og premiere stort når han kjem inn med bittet. Eg vil ikkje miste farten der. Men eg er jo glad for at han greier heile prosessen.

Dette blei òg ei kort økt på grunn av varmen.

I kveld har vi vore ved Åsvatnet og grilla. Det var kjekt både for tobeinte og firbeinte. Vi var saman med Alpha og hundane storkoste seg både på land og i vatn.












Eg har blitt inspirert av bloggane til Morten og Fanny om motbetinging og har no bestilt DVD til Kathy Sdao (Cujo meets Pavlov). Diverre var den ikkje på lager så eg må vente. Men den som ventar på noko godt.... I alle fall verkar det spennande det dei skreiv om i bloggane sine.

Ingen kommentarer: