onsdag 18. juni 2008

Spor og innkalling

Her skal det trenast før sommarferien tek oss!

I dag trente vi spor og innkalling saman med Kari/Deah og Figlia, Marit/Punky, Torhild/Era og Kari/Evita.

Målet for dagen var å gå eit spor, feltsøk og opp-plukk av gjenstandar lagt ut i terrenget. Dei andre hadde tenkt seg ei økt med innkalling og det var ikkje meg i mot. Feltsøk blei det ikkje tid til (det er utsett til torsdag).













Innkallinga gjekk strålande. Oppgåva var å gå laus i skogen. Mellom trea dukka Marit, Torhild, Kari og Kari opp springande, gåande, og lokkande. Og så var det for meg å kalle han inn. Eg prøvde både straks han begynte å springe mot ein av dei og då han var kome nære figuranten. Han snudde 180 grader straks kommandoen kom. Dei mest effektive innkallingane, var dei med drakamp. På den siste fekk han lov til å springe ut igjen til figurant etter at han var komen inn til meg, hadde hatt augekontakt med meg og fått "versegod". Det var smart. Takk til Marit for tipset. Skal bruke det meir. Ekko blei trøytt. Det var nok ganske intenst å vere så på hogget heile tida. Nå er det bare å krysse fingrane for at det etterkvart har overføringsverdi i det "verkelege" livet.


















Etter denne økta og litt pause, var sporet 1 time gamalt. Fram med langlina. sporet låg på skogsbotn, var utan godbitar, kun fotspora mine. Ekko var fort inne på sporet. Eg blei litt forvirra (hadde gått i nærleiken då eg gjekk tilbake etter å ha lagt sporet - fy meg-) og fekk han tilbake til startpunktet. Men han ville same veg (og sjølvsagt hadde han rett). Han holdt eit fint driv, tok svingane fint. På slutten auka farten og han hadde eit par svingar eg ikkje hugsa så då trur eg det var litt vindretning og overvèr som slo inn. Boksen med godbitane var visst heilt topp!

Så ka lærte så eg av dette? Jo, at eg skal vere endå nøyare enn i dag med å markere løypa. Kanskje òg skifte farge på markeringstråden (alt for mange raude der frå før). Vere meir medviten kor eg vil at sporet skal ende. I dag måtte eg vel nærme oppstart for å kome meg ut. Dette må vi gjere oftare. Er jo ei grei trening når vi er aleine òg dette.

Etter planen skulle vi ha opp-plukk av gjenstandar under fritt søk. Eg har aldri vore med på det så Marit og Punky starta opp. Marit gjekk ut og la eit par gjenstandar på høgre side av vegen. Vindretningen var slik at Punky ville få ferten av gjenstandane frå den sida. Vi skulle bare gå tur innover vegen med Punky laus. Men på desse kantar kjem jo brått vinden frå ein annan kant og den tar til og med pause... Så Punky fekk ei vanskeleg oppgåve. Det var ingen vind som hjelpte henne. Ho fann begge etter litt om og men. Då bestemte Torhild og eg at det ikkje var noko poeng å la Ekko og Era få sitt første forsøk akkurat i dag. Så vi sa oss nøgde med innsatsen for i dag.

I ettermiddag kom det ei kraftig regnbyge då Ekko og eg var ute på tur. Det er så lenge sidan Ekko har kjent slikt at han likte det ikkje og syns vi kunne gå heim og kose oss med eit håndklede i staden.

Og Ekko gjekk fortare inn i bilen i dag.............

Modellane i dag er Evita og Punky.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så den største lærdommen for gårsdagen var at gå inn i bilen øvelser bør skje på svært regnfulle dager i starten. Og så drar han det omsider kansje med seg videre til soldager. :-)

God tur og ferie. Kos deg masse.
Me vente på masse bilder. :-)

Aud Venke sa...

Nei, det regna ikkje då han gjekk i bilen. Regnet kom seinare på dagen.
Den største lærdommen frå gårsdagen var vel at matmor ikkje må trur ho hugsar ting når ho legg spor.

Gro sa...

Kanskje vi skal prøve å legge spor for hverandre også av og til?

He he, ja det er rart hvordan skogen kan se helt "annerledes ut" når en går sporet litt senere.

Selv merker jeg at jeg kan bli veldig "opphengt" i sløyfene når jeg går eget spor, og kan glemme helt ut å prøve å "lese" hunden og ikke minst det å stole på hunden underveis i sporet. Har også lett for å "hjelpe til" med å stanse opp eller lede hunden tilbake på sporet når jeg ser at hun går feil....

Da er det av og til greit at sporlegger kan være med å gå bak når sporet gås slik at en kan få litt tilbakemelding hvis en er helt "på jordet".

Marit sa...

Maken til snuteslikking har jeg aldri sett!!:)

Aud Venke sa...

Til Gro.
Ja, ingen dum idè å legge spora for kvarandre og så gå bak for å eventuelt kommentere. Då må hundeførar stole på hunden. Og det kan vi jo ha godt av.

Til Marit.
Litt av ei tunge - det har du rett i. Fekk Punky i rett sekund der.