tirsdag 10. juni 2008

Skogstur

Overgangane er brå. Frå steikande sol og helst for varmt for hundane, til kuling og regn. Det gode med det, er jo at dette er perfekt vér for ein skikkeleg tur for både tobeinte og firbeinte. Fram med regntøy og gode sko, no skulle vi ut og gå i godt tempo.

Hovudmål for turen var at alle møter med andre hundar skulle trenast etter tipsa frå foredraga til Sdao (eg har jo kun lese bloggar så her bruker eg det eg oppfattar). Vanlege godbitar i ein lomme og resergode i den andre lommen.
Mindre mål var å jobbe vidare med "gå bak", halde tempo og kunne småjogge ved sida av meg utan å begynne med leik.

Tempoet på turen kan eg ikkje klage på. Ekko tok fort teikninga med at dette ikkje var snuse- og vimsetur, men trimtur. Ikkje det at vi bare gjekk fort, han fekk snuse òg i blant.
Småjogging gjekk òg fint. Han har ein uvane (som eg i leik lærte han som kvelp) med å biteleike i bandet når vi spring. I de siste har han fort oppfatta ein liten lyd eg lagar når han skal til å begynne. Då er han kjapp til å fokusere framover og bli med på jogginga.
"Gå bak" er kjempesmart å lære hunden, syns eg. Eg har stor nytte av det når vi går på ein smal sti og eg vil møte utfordringane først. Eller når vi går nedover fjellsider, lier, bratte bakkar ol. Då er det eg som bestemmer tempoet og han går bak meg. I desse tider når båndtvangen er (stortsett) overalt, kan det ver nyttig at eg ikkje heng som eit fortvila slips bak han nedover fjellsidene.... I dag opplevde eg at Ekko to gonger bestemte seg for å gå bak sjølv. Eg legg kommando på omtrent med det same han frivillig er bak. Reknar ikkje med at han kan den enno, men gjentek kommandoen og serverer godbiten bak ryggen min.

Eit mål eg ikkje tenkte på då turen starta var kontakt når hunden er laus. Ekko fekk gå laus 1/3 av turen. Eg hadde same tempo som tidlegare og var dermed heile tida i fart framover. Han sprang rundt og snuste, men det var tydeleg at han sjekka kor eg var for han var i nærleiken og bortom meg ofte. Nå trefte vi ingen hundar her så eg lurer jo på om han ville hatt like god kontroll på kor eg var viss det var hundar å leike med rundt han.

Så var det hovudmålet for turen. Tja det blei det heller skralt med. Vi trefte 3-4 hundar, men dei var på så stor avstand at det var enkelt å premiere Ekko. Men jo ei trening for meg. Eg gjorde ingenting før Ekko stoppa opp og såg på den andre hunden. Då gav eg han dei ekstra gode godbitane. Han var då kjapp til å vende seg mot meg for kontakt. Det er han jo trent på så hunden var ikkje farlegare enn det. Eg får arbeide vidare med det målet framover.

Ingen kommentarer: