fredag 17. oktober 2008

Feltsøk og agility i flott haustvèr.

I går trente vi i mørke og regn - idag i sol og klart haustver.

I går stilte vi 5 personar med hund for trening i mørkret og regnet på OD. Vi kunne tenkt oss ein plass der vi kunne vore under tak innimellom, så veit du om ein stad, tar vi med glede i mot tipset.
Ekko og eg hadde tidlegare på dagen trent på bakpartskontroll, dvs å kome inntil meg utan å bruke klossen. Heime på stovegolvet forstod han teikninga fort. Nå var eg spent på om han gjorde det på treningsplassen. Og det gjekk faktisk. Eg fekk tips om bare å vri venstre foten forsiktig. Og jammen tok han det og kom inn til. Det er vanskeleg å lære ein stor vaksen hund dette for det er langt bak til bakebeina for meg som skal ha oversikten...
Vi trente og på lineføring. Det er kjedeleg detaljtrening, men må til. Ekko likte ikkje å sjå for mykje på meg. Han fekk vatn i augo.

Siste økt var innkalling. Her var den rosa grisen som skulle vere lokkemiddelet, sterkare enn matmor kvakkunge. Hadde tydeleg hatt ein pause i innkallingstreninga. Må gjere dette oftare for det er jo fart og kjekt for alle partar. Varme blir vi òg.
-----
I dag var det ein heilt annan dag. Vi møtte Anne Lise & Scotty, Torhild & Era og Silje & Pia på retrieverklubben sitt område for å trene feltsøk. Sola skein og alt var bare kos. Her kjem ein serie bilete frå dagen.
"Å eg lige dokker veldigt godt!"Ekko har det som skomakarens barn - det blei ikkje fleire bilete av han i dag. Men han gjorde jobben sin sjøl om han ikkje hadde same susen som på sundag. Det var tydeleg i tredje økt at no var han lei av feltsøk. På "agilitybanen" var det full fart og kjempekjekt!Nokre er retrievarar av fødsel, andre vel å bli det i vaksen alder. Pia tilhøyrer siste gruppe. Og ho hadde tenkt å vise at ho er ein ekte retriever så her var det ei dame som kunne hente fugl til matmor.
"Eg er klar"Der var det ein fuglPå veg innKa syns dokke om stilen?
Boxer eg? Det må vere heilt feil. Eg, den fødte retriever...

Era er klar til eit feltsøk -trur mor....

I fullt firsprang ut. Her er det noko for meg...

Ein slange. Kjekt å ha.

Skulle eg ta den med inn, sa du? Koffor det?

Etter fleire feltsøk, fann vi ut at dei firbeinte skulle prøve den enkle agilitybanen som var på området.

"Dette er enkelt for sånne som meg". Pia i aksjon

"Eg får det til, eg og!" Era " Eg kan ta det roligt" Scotty Så kom vi til hinderløypa:

Elegant hopp, Era, men ho du dreg på, ka held ho på med??

"Hopp"

I lufta

"Gjett om eg syns dette er kjekt?" Scotty i fart

"Eg svever over"

"Klar"

"Over"

Som de skjønar - vi hadde ein flott dag. Skal vi pirke på treninga så treng opp til fleire hundar å trene på avlevering av gjenstandar. Skal eg pirke på min, så er det farten etterkvart som han kjem ut i søket. Den første gjenstanden er kjempekjekkå finne, men det verkar som han tenkjer: "må eg ut ein gong til" når han skal hente gjenstand to.

Deilig å trene på eit område der vi slepp å ha dei i band heile tida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig koselig det ser ut som dåkke har hatt det. Dumt eg ikkje kunne varra med.

Gro sa...

Det så veldig kjekt ut.Så bra at der var laget til litt aktiviseringsmuligheter med hinder og greier. Stilige bilder og kommentarer. Må jo le når eg ser på bildet av Torhild, hi hi. Syns eg hørre dokker.....