torsdag 23. oktober 2008

Vått, vått, vått

Vi har funne sykkelparkering på OD... Med tak over... Og så ser vi med lengsel på inngangspartiet for varelevering(lyst med tak..), men det var den der videoovervåkinga....

I dag regna det VELDIG. Og bles. Men trufaste hundedamer gjer ikkje opp. Vi skal jo ikkje gå glipp av noko så vi stiller. Torhild, Gro, Gro Anita, Kari L og etterkvart Silje stilte med våre firbeinte ( ja eg stilte med min eg òg altså).
Eg hadde kjøpt meg nye støvlar. Slike som dykkarane i Nordsjøen bruker.... trur dei held tett?... Nye støvlar, jærbunad og regntøy - jo eg var varm og tørr heile treninga.

Først var det håndteringstrening. Det gjorde vi under tak. Ekko aksepterte alt i front, men det der som foregjekk rundt bakparten likte han ikkje. Her treng han trening. Eg var ikkje oppteken av tannvisning, men av at dei skulle leike veterinærar for han liker ikkje alt dei gjer. God trening.

Etter det blei det ei blanding av bakpartskontroll, lineføring og stå. Ved bakpartskontroll trente vi på å rygge i eit hjørne. Eg vrei meg som om eg stod ved klossen og det gjekk veldig bra. Ved lineføring er det farten og min måte å avlevere godbit som er i fokus. Eg er ikkje flink. Men Ekko gjer så godt han kan.
Stå når eg går bakover. Han blei flinkare og flinkare. Det er bare å trene vidare.

I dag opplevde vi som har hundar som ikkje er ven med bilen at bilen var ein OK stad å vere. Ekko hoppa frivilig inn kvar gong. Sjølv om vi hadde mange og korte økter, var det tydeleg at det var godt å kome under tak mellom kvar økt. Vi var jo ganske tøffe som holdt koken så pass lenge som vi gjorde.

Etter at eg kom heim har eg drukke konjakk ( reint medisinsk - eg vil jo ikkje bli forkjøla) og ete brød med fransk brie. Vive la France!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kansje på tide å kjøpe regnfrakk te Ekko??? Du må jo ta hintet når HAN vil inn i bilen. ?????? :-)

Aud Venke sa...

Å var det eit hint??? Trur du han vil UT av bilen viss eg stiller med regntøy til han? Eg syns det var genialt at han sprang frivillig inn i bilen kvar gong. Mykje betre godbit enn leverpostei...

Gro sa...

He he, ja det var i grunnen ganske deilig med hund som ikke protesterte på å gå inn i bilen.
Tror eg vurdere å bli filmet av overvåkingen neste gang været er slik......