fredag 24. oktober 2008

Hageslange- leverpostei 1-0

I går holdt vi på å drukne, i dag var det fin haustdag (som forrige fredag).
Kari (Figlia og Dea), Torhild (Era), Silje (Pia) og Ekko og eg var på retrieverklubben sitt område og trente feltsøk i dag.

Ekko var først ut. Eg la ut ein plastapport, ein dummi og ei leike. Han sprang flott ut og henta inn i tur og orden. Kattemat var visst kjempegod belønning.
Sidan han førebels ikkje har god utgangsstilling, brukar eg ikkje det. Eg er opptatt av at han skal avlevere i handa mi. Eg sit på huk, held ei hand klar til å ta i mot og premien i den andre handa. Det fungerer veldig bra. Han avleverer i handa mi. Han fekk som premie på slutten at vi hadde drakamp med leika etter at han hadde levert inn alle gjenstandane.

2.økt fungerte like bra. Han greie å sitje i ro medan eg går ut og legg frå meg gjenstandane.

3.økt. No var eg nervøs for forrige fredag gadd han ikkje meir enn ein gjenstand då. No la eg ut kun ein gjenstand. Han sprang flott ut og leverte fint. Premien var leverpostei. Eg la ut apportbukken fleire gonger og han var like ivrig. På slutten ville eg ha ein ting som var liten. Prøvde med ein klikkar. Den fann han, men beit i stykker. Torhild lånte meg nokre centimeter hageslange. Den var kjekke den. No leita han grundig. Og då han fann den, var det ikkje snakk om å levere den inn. Denne skulle tyggast på og kosast med. Eg kunne friste med så mykje leverpostei eg bare ville. Slangen var mykje betre.
Hm. Trur eg skal teste hageslange mot kattemat og sjå om slangen utkonkurrerer den òg....

Eg var nøgd med treninga. Pirket med å ha snutetarget i handa, har verka. Han leverer fint. Sidan eg held på med lausbitt trening og utgangsstilling i tillegg, reknar eg med at eg i løpet av vinteren kan legge på utgangsstilling i feltsøk òg. Men akkurat no er utgangsstillingen så skeiv at eg ikkje har lyst til å bruke den for mykje.

Torhild trente ein del med å ha ein gjenstand ute. For å få raske innkomstar, begynte Torhild å springe straks Era hadde fått tak i gjenstanden. Det gjekk i ein viss fart for begge ( bare at det var divisjonsforskjell på farten..). Som de ser av bilete så forsvann Era ut av bilete før eg fekk sukk for meg.

"Agilitybanen" var kjempekjekk som alltid. Hundane storkoste seg og vi peste bak...

Vi hadde jo òg matpause. Torhild greidde å overbevise Kari om at ho hadde tatt skoleboller og berlinerboller direkte ut av omnen før ho drog heimanfrå. Ei solid husmor! (At vi har ein solid bakar i nærmiljøet, sa ho ingenting om...).

Her litt film av feltsøk. Først Pia:


så Dea:


og til slutt Era:


Og heilt til slutt, men kjempeviktig: Canis reklamerer no for "100% positiv hverdagslydighet" av Arne(Siddis hundeskole). Årets julepresang til hundefolk!

3 kommentarer:

Gro sa...

Så kjekt med film av hundene. Veldig flinke var de og!! Savnet jo en av Ekko og da. Det var det der med skomakerens barn ja.....
Så kjekt at Ekko var mer utholdende i andre økt også denne gang. Sikkert lurt å bare legge en gjenstand.

Anonym sa...

dere ser ut som dere har skikkelig kosa dere!
thelma og jeg hadde skikkelig store planer om å trene på torsdag, men vi pyser som vi er, så holdt vi oss innendørs. Litt pga av været, men også pga en bakfot til Thelma som ikke er helt god. Så da var vi hjemme og klikketrente istedenfor. Ser ut som området til retriverklubben er super treningsplass. Kanskje Thelma og jeg kan bli med en gang... Thelma kan også hente fugler.. vel, høne, med andre ord, som er laget av plast og som skriker når hun biter i den he he....

Anonym sa...

Det va kjekt å se film igjen.

bbgm jgdgajwzkelkdemdmjmmnjlk< - hilsen fra victoria