søndag 14. desember 2008

Rundering i sterk vind og bilkrasj

Medan det enno var mørkt, kjørte Ekko og eg til Bore for å møte dei andre i bruksgruppa. Vinden tok tak i bilen allereie og skulle bli kraftigare utover dagen.

Ekko skulle for første gong prøve å bruke lausbitt i vanleg rundering. Dvs at han skulle sendast ut på enkeltslag, hente lausbittet, kome inn, setje seg i utgangsstilling og deretter vise meg kor han gjorde funnet.

Han starta veldig bra. Hadde ferten av figurant før han blei sendt ut. Kom fint inn, gjekkk rundt til utgangsstilling, men sette seg framfor meg (nærmast muleg premien). Blei retta på. Fekk på langlina og sprang fint ut for å påvise. På den andre sida trengte han påvisning. Vindretningen gav ingen hjelp her. Dette gjekk bra. På tilbakevegen slår nok luktene av figuranten på den andre sida inn, for han går over i flying. Altså spring forbi meg og mot neste figurant ( med lausbittet i munnen). Han blir hanka inn og blir sendt ut for å påvise det han hadde funne. Etter det blir det ein del feil. Han må ha lyd frå meg for å kome rett inn, men spring elles fint fram til han får lukta av haredritt (?). I alle fall er det fantastiske godsaker i bakken. Han gløymer ka han held på med og har nasen rett ned. Blir tatt inn fleire gonger. Eg får til eit par Ok slag og slutter av.

Ka lærte eg? Jo, han er klar for å bruke lausbittet i vanleg rundering, men eg kan sikkert ha figurant nærmare slik at delmomenta får meir fokus. Ikkje avstanden til figurant. Utgangsstillingen kan bli betre.

Etter ein luftetur saman med Silje og Pia skulle eg kjøre heim. Då eg kom opp på hovudvegen smalt det. Ut frå intet ( sånn kjentes det) kom det ein bil. Eg hadde sett etter, men såg altså ingen. Sølvgrå bilar i grå natur.... Heldigvis hadde eg liten fart og det blei ikkje personsskader (anna enn at eg har vondt i ryggen i dag). Feilen er min ( han kom frå høgre). Akkurat no syns eg 2008 godt kan bli ferdig. Siste del av året har vore ganske så blanda. Men, men det blei bare skader på bilane (dyrt nok) og sjåføren i den andre bilen tok det roleg. Trur ikkje han heller var van med å fylle ut slike skjema..

6 kommentarer:

Vardegjengen sa...

Off da. Detta va vist ikkje heilt din dag :-( Heldigvis gikk alt bra med dåkke.

Anonym sa...

hørtes ikkje bra ut med "kræsjen"! Håpe alt står bra til! Ta det litt med ro de neste dagene. Vett kos det e å vondt i ryggen itte sånne uhell!
Til deg Ekko; Nå har du sjans te å ver skikkelig snill og god med matmor di, og så får du nok en veldig god belønning til jul!
Klem fra Anne og Thelma

Anonym sa...

Uff,kollisjon er ikke noe særlig. Tror faktisk jeg så bilen din, men så ikke deg.Jeg så bare en mann med en flott bil. Du kunne jo ha valgt en litt billigere bil å kjøre på ,når du først skulle kjøre på noen.Håper det går bra med deg,og at det vonde i ryggen går raskt over. Silje

Gro sa...

Uff, nå blei eg øvegidde. Skikkelig drit å kræsje bilen. Godt det ikke ble en verre skade på deg eller Ekko. Skummelt hvor fort slike ting kan skje. Håper det med ryggen ikkje er noe varig.

Har et par innspill til treningen. Kjempebra at Ekko er så fokusert på fig og belønningen. Da har du kommet veldig langt i meldingstreningen. Men skynd deg litt sakte er mitt råd. Jeg ville ikke satt meldingen inn i selve søket enda, så det du selv sier med å heller trene på meldingsmomentet med fig litt nærmere i starten og kanskje ikke sendt ut fig på andre siden før etter at meldingen og påvisningen er ferdig. Ikke for mange "nye ting" på en gang.... Gjør ham veldig sikker på meldingsbiten (gjerne med løsbitt for å forebygge feilmeldinger), før du starter med å sette meldingen inn i selve søksøvelsen.
Søksøvelsen kan du jo godt trene på utenom. (passeringer, fremdrift, blindslag og litt lengde på runderingen.)


Det er alltid veldig kjekt når det går fremover, men tror du kan forebygge mye med å ha litt "is i magen". Når han kan begge deler godt nok, er det visst ikke noe problem å sette sammen momentene etter som jeg forstår.

Aud Venke sa...

Eg overlevde og Hegre meiner bilen er kjørbar til midten av januar så då er det bare å kjøre rundt med synda lysande på sida mi.

Til Gro. Det var ein liten skrivefeil. Han er ikkje klar for fastbittet, men lausbittet. Og eg trur du har mykje rett. Jobber med isen i magen. Og kjem nok til å arbeide med sjølve momenttreninga ved sida av runderinga. Stopp meg gjerne viss det går for fort.

Anonym sa...

Uff, Aud Venke så uhekdig du er! Følelsen som dukker opp når det smeller er grusom.
I 2009 kan det kun gå fremover!